همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار
همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار

تاریخ تولدم

سلام بهارم

تاریخ تولد من

نه میلادی  است نه هجری

مبدا تاریخ من لبخند زیبای توست

وپایانش

بغضی است که از من پنهان می کنی  

چشم زخم

تو را خودم چـشم زدم

بس که نــوشتمت مـیان شعـرهایم

، بی آنکه “اسپنــد” بچرخانم میان واژه هــایم     

دوباره دلم در هوای باتو بودن شکست

چه بشکن بشکنیست اینجا در این خلوت تنهایی باتو !

من بغضم را !!!!

تو دلم را !!!!!

نامه به شادی

شادی جونم بیا دیگه هیچ خبری ازت ندارم ,دیگه منو تنها نزار !!!!!!!منتظرم برگردی تا سورپرایزت کنم یک وبلاگ ساختم که حرفامونو اینجا بزنیم واز لحاظ روانی تخلیه بشیم امیدوارم سفر بهت خوش بگذره الان کجای ؟دیگه نرو  یک جایی که بهت دسترسی نداشته باشم  بدون تو تنهام  تو حرفای منو خوب می فهمی درکم می کنی بهت احتیاج دارم بیا 

یه نصیحت



دلت را بتکان غصه هایت که ریخت تو هم همه را فراموش کن،

دلت را بتکان اشتباه هایت وقتى افتاد روى زمین بگذار همانجا بمانند،

 فقط از لابه لاى اشتباه هایت یک تجربه را بیرون بِکش قاب کن و بزن به دیوار دلت...!!!


بهارم

وقتی دغدغه سرقفلی همه ی املاک منست...

سلام بهارم

تاریخ تولد من

نه میلادی  است نه هجری

مبدا تاریخ من لبخند زیبای توست

وپایانش

بغضی است که از من پنهان می کنی  

ادامه مطلب ...

سلام

اول حرف به نام خدا و سلام 

دوستان عزیز برای شروع کار به نظرات شما نیاز دارم که چگونه شروع کنم و چه نکاتی را در وبلاگ بگذارم پس دوستان لطفا نظر بدهید تا با همراهی شما شروع کنم و همراز هم شویم