همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار
همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار

سبک شد ه ام

 


گویی سبک شده ام


بی هیچ پر و بالی 

رها 

افتاده در بالش باد

قدر تسکین تمام ِ دردها

لبخند می زنم

این خاصیت ِ هوش و حواسی ست

که تو در‌آن می جُنبی


نظرات 8 + ارسال نظر
شادی شنبه 5 بهمن 1392 ساعت 06:56 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

تا حالا دقت کردی

با اینکه خدا میتونه مچتو بگیره

ولی همش دستتو می گیره


قشنگ بود عزیزم

قربونش برم ما به جز اون کسی رو نداریم

حسین شنبه 5 بهمن 1392 ساعت 10:07 ب.ظ http://www.myimmortalbeloved.blogsky.com

خیلی قشنگ بود
زیبا گفتین
مخصوصا قسمت
که تو در آن می جنبی

البته استاد با هاتون موافقم تمام زیبایی متن در خط آخر

مرضیه شنبه 5 بهمن 1392 ساعت 10:11 ب.ظ

عزیزترینم، هم مطلب و هم تصویری که انتخاب کردی بسیار زیباست... جهت قدردانی چندسطری از زنده یاد « قیصرامین پور» تقدیم به شما:

عمریست
لبخندهای لاغر خود را
در دل ذخیره می کنیم
باشد برای روز مبادا...
اما در صفحه های تقویم،
روزی به نام روز مبادا نیست...

ممممنون گلم
دیگه ..دیگه دیگه ...... به متن شما که نمی رسه خانمی می دونی من عاشق متنهای انرژی بخش روان شناسی هستم

Mr PACT یکشنبه 6 بهمن 1392 ساعت 05:08 ب.ظ http://MisagheTanha.blogsky.com

بسیار عاشقانه

ممنون عزیزم

مرضیه یکشنبه 6 بهمن 1392 ساعت 11:14 ب.ظ

سلام عزیزدل...الهه ی انرژی بخش من
بابت طرح حتمن درخدمتم عزیزم... به روی چشم... امیدوارم سه شنبه وقت بشه در موردش مفصل صحبت کنیم
خیلی خوشحال میشم کمک کوچولویی از دستم بربیاد براتون انجام بدم خانومی*

سلام بانوی خوشگل من

ممنو ن که بهم کمک می کنی عزیز دل انشالله با کمک تو بتونم به هدفم برسم به نظر منم سه شنبه وقت خوبیه! ولی مطرحش کردم که چون می دونم مثل خودم وقتی ازت کمک می خوان حتما یه قسمتی از فکر واحساستو به دیگران اختصاص می دی بانوی اسفندی مهربان وشوخ طبع لاله دوستت دارم عزیز دل

مرضیه یکشنبه 6 بهمن 1392 ساعت 11:16 ب.ظ

راستی عزیزم آمار و درست کردم........

آفرین بر تو این هدیه تو گلم

شادی دوشنبه 7 بهمن 1392 ساعت 06:31 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

اصلا چرا دروغ، همین پیش پای تو
گفتم که یک غزل بنویسم برای تو
احساس می کنم که کمی پیرتر شدم
احساس می کنم که شدم مبتلای تو
برگرد و هر چقدر دلت خواست بد بگو
دل می دهم دوباره به طعم صدای تو
از قول من بگو به دلت نرم تر شود
بی فایده ست این همه دوری ، فدای تو!
دریای من ! به ابر سپـردم بیـاورد :
یک آسمان ، بهانه ی باران برای تو
ناقابل است ، بیشتر از این نداشتم
رخصت بده نفس بکشم در هوای تو

خیلی خیلی زیبا بود عزیز دلم ممنون

شادی پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 02:18 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

نه طبق ِ مُد دوستت دارم

نه به حکم سنت!

همه چیز بنا بر فطرت است

"خوب ها"

دوست داشتنی اند مثل

" تـــــــــ♥ـــــــو

مرسی عزیزم منم همین طور دوستتدارم کم پیدای ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد