همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار
همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار

قلب من

http://www.8pic.ir/images/36779326962374044633.jpg



هَرکس هر جـآ که دلَش مـیخواهَـد،بنشیند

اما قلب من

فقـــــط جــــاﮮ تــوســـــــت

به ڪَسی اجآزه نخواهم داد به جای تـــــو در قلبم بنشیند



باران بهانه بود



بـــاران بـــهانه بـــود آرے ،

بــــاران بــــهانه بــــود

تا مــــن حــــرف دلــــم را بــــزنــــم ،

بـــــاران بـــــهانه بـــــود ،

بـــــاران که کـــــاره ای نبـــــود !

همـــــه ی حـــــرفــــم ایـــــن بـــــود :

کــــه من ِ لعنتی عاشـــــق تـــــو هستم !

تعلیم ماندن





نباید شیشه را با سنـــــــــگ بازی داد


نباید مست را در حال ِ مستــــــی . . .


دست ِ قاضـــــــــی داد !


نباید بی تفاوت !


چتر ماتـــــــــــــــــم را . . .


به دست ِ خیــــــــــــــــس باران داد !


کبوترها که جز پرواز ، آزادی نمی خواهند !


نباید در حصار میـــــــــــــله ها


با دانه ی گنــــــدم . . . به او تعلیم مانـــــــــــدن داد


لایک


 گاهی پای کسی میمانی ....


که نه دیدی اش .... نه میشناسی اش ....... 

فقط حسش کرده ای .... تجمسمش کرده ای

پشت هاله ای از نوشته های مجازی 


که هر روز میخوانی و در جوابش میگویی .... 

لایک 


نگاه عاشقانه






یک نگاه با عشق ….

بهتر از هزار بار گفتن دوستت دارم بدون عشقه

من سکوت می‌کنم

تو خوب به چشمان من نگاه کن نازنینم

حق الناس

 

حق الناس همیشه پول نیست

 

گاهی دل است ؛

 

دلی که باید میدادی و ندادی

 

خدا از هر چه بگذرد از حق بنده هایش نمیگذرد ....

 

حواست باشد ..

آغوش




آغوش بعضی ها...

علم را زیـر سوال می برد !

آنقدر آرامت می کند ...

که هیـچ مُسکنی ...

جــایش را نمی گیرد..


ندای درون




دوست دارم از چمدان لبخندی که انتظار دیدنت را می کشد بگویم و از آهوی مضطرب قلبم


 ، که جنگل نگاه تو را جستجو می کند .


و دوست دارم از برکه خیالم و ماهیانی که نام تو را می برند حرف بزنم و از چکاوک هایی که


 آمدنت را جشن گرفته اند .


هر شب خواب می بینم که آمده ای و من چمدان لبخند را گشوده ام و برایت شعر می


 خوانم ...


و هر صبح می بینم که چقدر خوشبو شده ام !



فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

افتادن





تو به افتادن من در خیابان خندیدی

و من همه حواسم به چشمان مردم شهر بود که

عاشق خنده ات نشوند....

تکیه بده



تکیه بده، اما به شانه هایی که اگر خوابت برد...

سرت را زمین نگذارد...