همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار
همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار

یلدای عاشقانه

شعر شب یلدا


در همین حسرت که یک شب راکنارت، مانده ام


در همان پس کوچه ها در انتظارت مانده ام


کوچه اما انتهایش بی کسی بن بست اوست


کوچه ای از بی کسی را بیقرارت مانده ام


مثل دردی مبهم از بیدار بودن خسته ام


در بلنداهای یلدا خسته، زارت مانده ام


در همان یلدا مرا تا صبح،دل زد فال عشق


فال آمد خسته ای از این که یارت مانده ام


فــــــــال تا آمد مرا گفتی که دیگر،مرده دل


وز همان جا تا به امشب، داغدارت مانده ام


خوب می دانم قماری بیش این دنیا نـبود


من ولی در حسرت بُردی،خمارت مانده ام


سرد می آید به چشم مست من چشمت و با


از همین یلدا به عشق آن بهارت مانده ام



دوستی ومحبت







دوستی ومحبت رو از دل بپرسید 


زیرا 


دلها 


گواهانی 

رشو ناپذیرند 



مولی متقیان 

علی (ع)


06069504554695262789.gif


آتش





من دهقان فداکاری شده ام ،  


که تمام وجودش را به آتش کشیده روبرویت 


و تو قطاری که چشم دیدن مرا ندارد....


عطر خاطر تو


عطر های خوب ,



شیشه خالیشان هم بعد از سالها ,



هنوز بو خوش میدهد .....



مثل بوی جای خالی تو .......

دغدغه




به نام خدا .......


خدایی که دغدغه ی از 


دست دادنش را 


ندارم !!!!

ای باران ببار

animated gifs of rain- light


سلام هوای بارنی 


از آدمها دلگیر نشو 


تهمت زدن طبیعت آدمهاست 


وقتی به هوای بارانی می گویند خراب 


تولد کودک درون لاله


Click here to enlargeClick here to enlargeClick here to enlargeClick here to enlarge

Click here to enlarge                 Click here to enlarge  Click here to enlarge           Click here to enlarge Click here to enlarge              Click here to enlarge    Click here to enlarge         Click here to enlarge        Click here to enlargeClick here to enlargeClick here to enlargeClick here to enlarge Click here to enlargeClick here to enlarge  Click here to enlarge              Click here to enlarge            Click here to enlargeClick here to enlargeClick here to enlargeClick here to enlarge    Click here to enlarge        Click here to enlarge Click here to enlargeClick here to enlargeClick here to enlargeClick here to enlargeClick here to enlargeClick here to enlargeClick here to enlarge

تو آمدی غم از دلم برون شد 

 دل از جواهر مهرت جوان شد 

حریر خاطرها عیان شد 

تولد دوباره ام شد 

بیا که این منم دوباره من شد 


Click here to enlarge

Click here to enlargeClick here to enlargeClick here to enlargeClick here to enlargeClick here to enlarge


عاشقانه های حسود من


راستی عشق من 


می ترسم 


کسی بوی تنت را بگیرد 


نغمه دلت را بشنود 


تو خوبگیری به بودنش !!


 آه.....



چه احساس خط خطی مبهمی ....


قاب عکس تو


دلم را مرور می کنم !



تمام آن ,از آن تو ست 



فقط نقطه ای از آن خودم .....



که , قاب عکس تورا می آویزم 


فنجان قهوه

اضغط على الصورة لرؤیتها بالحجم الطبیعی


 فنجان قهوه 


رایحه عطر تن تورا می دهد 


رد قدمهایت را می بینم ....


منتظر می مانم تا ....


فالگیر ....


تعبیرش کند