همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار
همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار

چراغ های همسایه




برای چراغ های همسایه هم نور آرزو کن ،

 

بی شک حوالی ات روشن تر خواهد شد ...

 

ماه رجب است شب تولد 


وهنگام استجابت دعا 

 

التماس دعا...

دروغ


از اینکه به من دروغ گفتی ناراحت نیستم

از این ناراحتم که از حالا به بعد

دیگر نمیتوانم تورا باور کنم....

شب آرزوها


خدایا ...الان که دارم این پست را می نویسم 

صدای اجابت تورا می شنوم که با ندای الله اکبر 

مرا می خوانی در این موقع از شب بیدارم کردی 

تا با تو ملاقات داشته باشم ممنونتم 

اما پروردگارا...

 من در شب آرزوها برای عزیزانم  عشق می خوام 

همان عشقی که به من ارزانی داشتی 

می دونم که پذیرفته میشه 

امیدوارم اثراتشو ببینم 

الهی آمین ....

آدما


آدم حق دارد گاهی ” کم بیاورد ” ولی حق ندارد واسه کسی



که دوستش دارد “ کم بگذارد

 

زندگی زیباست


زندگی زیباست چشمی باز کن          گردشی در کوچه باغ راز کن

 

هر که عشقش در تماشا نقش بست      عینک بدبینی خود را شکست

 

علت عاشق ز علتها جداست           عشق اسطرلاب اسرار خداست

 

من میان جسمها جان دیده ام           درد را افکنده درمان دیده ام

 

دیده ام بر شاخه احساسها            میتپد دل در شمیم یاسها

 

زندگی موسیقی گنجشکهاست       زندگی باغ تماشای خداست

 

گر تو را نور یقین پیدا شود             میتواند زشت هم زیبا شود

 

حال من در شهر احساسم گم است    حال من عشق تمام مردم است

 

زندگی یعنی همین  پروازها             صبحها، لبخندها، آوازها

 

ای خطوط چهره ات قرآن من             ای تو جان جان جان جان من

 

با تو اشعارم پر از تو میشود           مثنوی هایم همه نو میشود

 

حرفهایم مرده را جان میدهد        واژه هایم بوی باران میدهد

نگرانی




در راه رسیدن به تو گیرم که بمیرم 
اصلا ً به تو افتاد مسیرم که بمیرم 

یک قطره آبم که در اندیشه دریا 
افتادم و باید بپذیرم که بمیرم 

یا چشم بپوش از من و از خویش برانم 
یا تنگ در آغوش بگیرم که بمیرم 

این کوزه ترک خورد!چه جای نگرانی است 
من ساخته از خاک کویرم که بمیرم 

خاموش مکن آتش افروخته ام را 

بگذار بمیرم که بمیرم که بمیرم

دانه های انار



هنوز هم دانه‌های انار
رنگ و طعم تو را دارند
وقتی دانه دانه بهانه بودند

برای لب به لب شدن.


تبریک روز معلم






چگونه می توانم تمام لحظه های را که  با شور عشقت مرا سیراب کردی جبران کنم .......

مادرم روز ت مبارک


 خاک من G e l شود و

G O L شکفد از G el من

تا ابد مهر تو بیرون نرود 

از دل من ای گل من 

هزاران پنجره

همه دنیا دیوار بود

دیوارهای سنگی

دیوارهای بلند ودلتنگی

ترا دیدم

و هزار پنجره به روی من گشوده شد !