همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار
همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار

خـــــدایا به تو اعتمــــاد می کنم..

 

دریا  
 
 
بی کران است و زورق من کوچک.به تو توکل می کنم که همه کس را حمایت می کنی.با من بمان که ظلمت شب از راه می رسد...وقتی که هیچ یاوری نیست و آسایش گریخته است ،خــــدایا!ای یاور بی کسان با من بمان !در هر لحظه به حضور "تو "نیازمندم.چه چیزی جز لطف " تو " می تواند ترس ها را در هم شکند ؟چه کسی جز " تو " می تواند راهنما و پناه من باشد ؟در روز های ابری و آفتابی با من بمان !از هیچ دشمنی نمی هراسم ، چون " تو " در کنار منی !آنجا که " تو " هستی اشک ها سوزنده نیستند ،مرگ هم تلخ نیست..اگر با من بمانی همیشه پیروزم..کشتی هایم به دریا رفته اند...حتی اگر بادبان ها و دکل های شکسته بازگردند،به دستی اعتماد دارم که هرگز شکست نمی خورد..و از پلیدی نیکی به بار می آورد.حتی اگر کشتی هایم در هم شکنند و همه ی امید هایم غرق شوند فریاد می زنم : به " تو " اعتماد می کنم. " جی.پی.واسوانی "
نظرات 3 + ارسال نظر
حسین یکشنبه 21 آبان 1391 ساعت 10:06 ق.ظ http://www.myimmortalbeloved.blogsky.com

دعای زیبایی است و
چقدر این جاده قشنگه
ادم رو به سمت رویاهاش میبره

قشنگ بود

ممنون استاد بازم معرفت شما خیلی به من لطف دارید بزرگوارید ممنون که بهم احترام می زارید وازم تعریف می کنید محبت خرجی نداره ولی باعث میشه افراد در اعماق قلب یکدیگر جا بگیرند

شادی یکشنبه 21 آبان 1391 ساعت 08:07 ب.ظ http://www.shadi-shadi.blogsky.com

خیلی قشنگ بود گلم

ممنون خیلی دوستت دارم عزیزکم من با حرفای امروز تو آرامش گرفتم .
امیدوارم خدا آرمشو به دلت سرازیر کنه

شادی یکشنبه 21 آبان 1391 ساعت 11:06 ب.ظ http://www.shadi-shadi.blogsky.com

دیوار بشنو این درِ بدبختِ چقدر جورِ تورو باید بکشه

راست میگی به خدا کو گوش شنوا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد