همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار
همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار

یلدای عاشقانه

شعر شب یلدا


در همین حسرت که یک شب راکنارت، مانده ام


در همان پس کوچه ها در انتظارت مانده ام


کوچه اما انتهایش بی کسی بن بست اوست


کوچه ای از بی کسی را بیقرارت مانده ام


مثل دردی مبهم از بیدار بودن خسته ام


در بلنداهای یلدا خسته، زارت مانده ام


در همان یلدا مرا تا صبح،دل زد فال عشق


فال آمد خسته ای از این که یارت مانده ام


فــــــــال تا آمد مرا گفتی که دیگر،مرده دل


وز همان جا تا به امشب، داغدارت مانده ام


خوب می دانم قماری بیش این دنیا نـبود


من ولی در حسرت بُردی،خمارت مانده ام


سرد می آید به چشم مست من چشمت و با


از همین یلدا به عشق آن بهارت مانده ام



نظرات 2 + ارسال نظر
Mr PACT پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 06:08 ب.ظ http://misaghetanha.blogsky.com

یاورم، اگر خوشبختی یک برگ است، من درخت را برایت آرزو می کنم.
اگر امید یک قطره است، من دریا را برایت آرزو میکنم.
اگر دوست و عشق سرمایه است، من قلبی بی کینه را برایت آرزو میکنم.
یلدایت بلند وآرزویت به سمت حقیقت...

شادی شنبه 2 دی 1391 ساعت 01:00 ب.ظ http://www.shadi-shadi.blogsky.com

امروز یا فردا میام پیشت
اس میدم قبلش حتمآ عزیز

منتظرتم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد