همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار
همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار

نجوا

دروجودم چیزی است که تورا نجوامیکند...

و تنها عشق مرا رها می کند ... و نور آن نگاهی ست که تو به من روا می کنی ...

پس عشق و نور را از من دریغ نکن و بر من بتاب که بی عشق تو ؛ بی نگاه تو ؛ بی تو رو به غروب رهسپارم ....

 مرا به طلوعی دیگر برسان ....

.|notte.jpg

نظرات 1 + ارسال نظر
شادی جمعه 29 دی 1391 ساعت 05:05 ب.ظ http://www.shadi-shadi.blogsky.com

منم عاشقِ طلوعم حالا از هر نوعـــــــــــــش

ولی من عاشق غروب آفتاب هم هستم چون این همون خورشید مهربونی که از صبح داره بی دریغ گرماشو به ما هدیه می کنه وهنگام غروب بدونه هیچ انتظاری از مخلوقات خدا خیلی آرام می ره که کمی هم استراحت کنه ووقتی هم که داره می ره خیلی زیبا مارو ترک می کنه یک موقع دلمون از رفتنش نگیره .
ایکاش مثل خورشید با هم مهربون باشیم
ایکاش مثل خورشید به همدیگه گرما ببخشیم
ایکاش برای دیدن یک دیگه بی صبرانه منتظر باشیم
ایکاش کمی عاشق باشیم
ایکاش قدر لحظات باهم بودن رو بدونیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد