همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار
همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار

دیگر بازی نمیکنم ....

 

 


             

 

گاهــــــــی دلـــــــم می خواهــــــــد

 

یــــــک گوشـــــــه بنشینــــــم

 

پشتـــــــــم را بکنــــــــم به دنیــــــــا

 

پــــــاهـــــایم را بغــــــل کنـــــــم وبلنــــــدبلنــــــد بگویــــــــم؛

 

مـــــن دیـــــگر بازی نمیکنــــــم...!

نظرات 4 + ارسال نظر
Mr PACT پنج‌شنبه 10 اسفند 1391 ساعت 12:25 ق.ظ

ولی در این دنیا مثل اینکه هرچه دل بخواهد غیر آن میشود!!!

ما هم هر چه دنیا بخواهد غیر آن عمل می کنیم چه فکر کرده دنیا مگه کم میاریم

شادی پنج‌شنبه 10 اسفند 1391 ساعت 10:19 ق.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

آخ گفتی
حرفِ دلِ منو زدی خواهر جان
منم 100 بار خواستم اینکارو بکنم
ولی میدونی چیه؟.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
نمیدونم کدوم طرفی باید بشینم که پشتم به دنیا شه

خوب مشکل منم همین بود ولی نمی دونستم چه طوری ابرازش کنم ممنو ن که بهم کمک کردی عزیزم قربون چشات

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 10 اسفند 1391 ساعت 08:38 ب.ظ

سلام منم اینقدر دوست دارم بتونم پاهامو بغل کنم ولی این شکم لعنتی نمیذاره

سلاممممممممممممممممممممممممممممممممممم رویا جان چه عجب اومدی
من عاشقتم با اون شکم خوشگلت ممنون عزیزکم خیلی خوشحال شدم نتتت وصل شد ؟

شادی شنبه 12 اسفند 1391 ساعت 11:21 ق.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

خیلی خوشحالم بهتری عزیزم
دوست ندارم لحظه ای غم تو دلت بیادو چشایِ قشنگت اشکی بشه عزیزِ دلم

عزیزم اینقدر خدا بهم کمک می کنه که شرمندشم ممنون که بهم کمک کردی عزیزکم آخه شادی جون اشک که بد نیست باعث میشه احساسات منفی آدم بریز ه بیرون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد