همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار
همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار

خداجونم دوستت دارم


خواستم بنویسم پایان زندگی


اما یادم امد که دستان خدارا در دست دارم


پس مینویسم شروع زندگی 


تا کسی جز خودش نتواند پایانش را امضا کند




نظرات 3 + ارسال نظر
شادی دوشنبه 14 اسفند 1391 ساعت 01:06 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

بــــــــــــه بــــــــــــه خانومِ خودم
چه خوشگل نوشتی عزیزم


عصر خونه رویا یادت نره گلم

من که اومدم دیگه

Mr PACT دوشنبه 14 اسفند 1391 ساعت 09:38 ب.ظ

میثاق باز چرا این شکلی این نیز بگذرد

رویا سه‌شنبه 15 اسفند 1391 ساعت 11:01 ق.ظ

ترا میخوانم...آن زمان که دیگر پاسخی نمیشنوم
و با تو میمانم،
آن زمان که دیگری نمانده است!‏
خدایا یاریم کن تا آن زمان که پاسخ هم میشنوم

باز تنها ترا بخوانم
و در آن هنگام که دیگران با من میمانند..
من با تو بمانم!‏
زیرا تنها
تو مرا کفایت میکنی!!‏

ممنون رویا جا ن متن قشنگی بود عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد