همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار
همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار

به مناسبت مرگ پدر رویا جون


 

تولد انسان روشن شدن کبریتی

ومرگش خاموشی آن

بنگر دراین فاصله چه کردی ؟

گرما بخشیدی ؟

یا سوزاندی ؟



 رویای عزیزم این متنو  واسه پدرت گذاشتم  تا بدین وسیله مرهمی باشم برای درد های دلت  روحش شاد .

نظرات 4 + ارسال نظر
Mr PACT دوشنبه 21 اسفند 1391 ساعت 01:05 ق.ظ http://misaghetanha.blogsky.com

روحشان شاد...

ممنون میثاق جان واقعا روحش شاد باشه رویا جان الان چند سال از پدرش نگه داری می کنه رویا آنقدر برای درمان پدرش امیدوار بود ومدتهای زیادی از عمرشو در بیمارستان کنار پدرش گذراند تا سنندج هم برای مداوی پدرش تنهایی رفت به نظرم تواین دورو زمانه کمتر کسی اینطوری برای پدرش وقت می زاره نمی دونی چقدر مهربونه دلم می خواد مثل رویا مهربون باشم

حسین دوشنبه 21 اسفند 1391 ساعت 02:14 ب.ظ http://www.myimmortalbeloved.blogsky.com

خدا رحمتشون کنه
از طرف بنده حتما بهشون تسلیت بگید

چشم استاد حتما پیغام شمارا می رسانم

رویا چهارشنبه 23 اسفند 1391 ساعت 11:11 ق.ظ

سلام با تشکر از دوست عزیزم که با گذاشتن این متن زیبا تسلای دل داغدیده من شد و تشکر میکنم از شما عزیزانی که بدین وسیله به من تسلیت گفتین انشاالله همیشه سلامت باشید و سایه پدر و مادر بالای سرتون باشه

خواهش می کنم رویا جان این کمترین کاری بود که می تونستم انجام بدم بهت گفتم اگه جمعه امتحان نداشتم برای مراسم خاکسپاری هم می آمدم تو ارزش اینو داری که برات وقت بذارم ممنون که واسمون دعا کردی

شادی شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 12:00 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

عزیزم چقد ابراز همدریت قشنگ بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد