همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار
همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار

دل من






دل من هرزه نـبـود

 

دل من عادت داشـت ، که بمانـد یک جا !!!

 

به کجا ؟!

 

معـلـوم است ، به در خانه تو !

 

دل من عادت داشـت

 

که بمانـد آن جا ، پـشـت یک پرده تـوری

 

که تو هر روز آن را به کناری بزنی

 

دل من ساکن دیوار و دری

 

که تو هر روز از آن می گـذری .

 

دل من ساکن دستان تو بود

 

دل من گوشه یک باغـچه بـود

 

که تو هر روز به آن می نگری

 

راستی ،دل من را دیدی…؟!

 

آن را گم کردم ….؟!

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 19 فروردین 1392 ساعت 11:30 ق.ظ

دلت تنگ یک نفر که باشد
تمام تلاشت را هم که بکنی تا خوش بگذرد و لحظه ای فراموشش کنی فایده ندارد... تو دلت تنگ است... دلت برای همان یک نفر تنگ است... تا نیاید... تا نباشد... تو هنوز دلتنگی !!! دلتنگه بابامم

ممنون رویا جان خدا بهت صبر بده امیدوارم هرچه زودتر از جات بلند شی بیای بیرون از خونه خوب میشی انشاالله

Mr PACT دوشنبه 19 فروردین 1392 ساعت 02:35 ب.ظ http://misaghetanha.blogsky.com

شعر زیباییست

ممنون میثاق جان
این دل تو که قشنگه می بینه همه چیزو

شادی سه‌شنبه 20 فروردین 1392 ساعت 12:03 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

سلام عزیزکم
من بالاخره برگشتم

سلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللمممممممممممممممممممممممممم خدا شکر همون بهم الهام شده بود . صبح بهت اس دادم
خوش گذشت سوغاتی چی آوردی

شادی سه‌شنبه 20 فروردین 1392 ساعت 12:03 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

صدایم میزد : ‌”گلم” !
گلی بودم در باغچه ی دلش، اما…
او باغبان عاشقی نبود،
گاهی سر میزد و دل میبرد،
سالها بعددانستم که من تنها نبودم،او باغبان گل های زیادی بود!

آخیش خیلی قشنگی بود ولی من ازون باغبانا نیستم عزیزم گلم

آرشید یکشنبه 25 فروردین 1392 ساعت 10:15 ق.ظ

درد هستی اینجاست
که همه عاشق را
هرزه می پندارند ...
غافل از اینکه اگر فاسد بود
کم نبودند خیابانی ها ...


ممنون خیلی زیبا وخوندنی بود بازم ممنونم آرشید جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد