همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار
همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار

چشم عسلی من


همه میگویند چشمانش رنگارنگ است
اما من میگویم
چشمانش عسلیست
نه برای رنگش
برای اینکه شیرین ترین لحظاتم
در چشمان او خاطره شده اند




نظرات 4 + ارسال نظر
رویا شنبه 24 فروردین 1392 ساعت 08:12 ب.ظ

دارم سعی می کنم همرنگ جماعت شوم،
آهای جماعت…
میشود کمکم کنید؟؟؟؟؟؟
شما دقیقا چه رنگی هستید؟!

چه شده ؟کی با هت دورنگی کرده رویا جان من که هواتو دارم عزیزم فقط یه کلمه بگو کیه

Mr PACT شنبه 24 فروردین 1392 ساعت 11:07 ب.ظ http://misaghetanha.blogsky.com

خیلی قشنگه...
کپی میکنم... خیلی خوشم اومد

منم باهات موافقم میثاق جان سعی کن فقط به یاد خاطرات خوبش باشی وهمیشه احساس عشق کنی چون احساسات منفی انسان را گمراه می کنه واز خالق کائنات دور می کنه .
ببین تو با رفتارش مشکل داری نه باعشقش رفتار یه کار تقریبا غیر ارادی البته میشه کنترلش کرد ولی نیاز به تمرین داره پسر گلی
خوشحالم خوشت اومده بازم خوشحالم اینقدر خوشت اومده که کپی کرد


توضیحات بالا برای این شکلکه بود

قانون کائنات یادت نره ........

شادی یکشنبه 25 فروردین 1392 ساعت 11:29 ق.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

آخــــــــــــــــــــــی خیلی قشنگ بودعزیزم
ازون متنا بود که دل رو به ضعف وا میداره حتی واسه یه رویا

البته منظورم رویاِیِ خودمون نبودا تو خودتو قاطی نکنی رویا جان

اییییییییییییییییییییییییییی گفتیا دست گذاشتی روی قلب تیکه پارم

Mr PACT یکشنبه 25 فروردین 1392 ساعت 01:52 ب.ظ http://misaghetanha.blogsky.com

ممنون از توضیحاتتون

خواهش می کنم میثاق جان چکار کنم نگرانت میشم یه موقع دوباره نری تو اون حس حال وقتی احساس می کنم ناراحتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد