همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار
همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار

موفقیت



جاده ی موفقیت سر راست نیست

پیچی وجود دارد به نام شکست

دور برگردانی به نام سردر گمی

سرعت گیر هایی بنام دوستان

چراغ قرمز هایی بنام دشمنان

چراغ احتیاط هایی بنام خانواده

تایر های پنچری خواهید داشت به نام شغل

اما اگر یدکی بنام عزم داشته باشید

موتوری به نام استقامت

و راننده ای بنام خدا

به جایی خواهید رسید که موفقیت نام دارد . . .


 

نظرات 2 + ارسال نظر
Mr PACT دوشنبه 26 فروردین 1392 ساعت 08:38 ب.ظ http://misaghetanha.blogsky.com

آخرش بنظرم اینطور باشه بهتره:
با راهنما و یاوری بزرگ به نام خداوند...
راننده بنظرم خدمونیم با اراده ای که داریم!

آره میثاق جان من باهات کاملا موافقم من که نتیجه یکی از تلاشامو دیدم البته با رانندگی خودم بماند که بعد از 7سال رانندگی هنوز پارک دوبل بلد نیستم البته موقع امتحان به افسر گفتم که برای پارک دوبل مشکلی ندارم هرجای که جا باشه پارک می کنم اونم قبول کرد گواهینامو صادر کرد

شادی سه‌شنبه 27 فروردین 1392 ساعت 06:19 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

حالا ما سرعت گیر شدیم دیگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تو چرا همه رو یه جور میبینی
میخوای واست وقت بگیرم از دکی حداد؟
حالا رویارو سرعت گیر ببینی یه چیزی

آروم آروم آرومتر عزیزم گلم ,خوشگلم ,منظورم به تو نبود که چرا به خودت می گیری
منظورم به همون رویا جان بود .قبول کن دیگه سرعت گیر شده با اون نظر دادنش
در ضمن گفته باشم تازه عینکمو گرفتم خیلی هم چشام تیزبین شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد