همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار
همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار

مادرم روز ت مبارک


 خاک من G e l شود و

G O L شکفد از G el من

تا ابد مهر تو بیرون نرود 

از دل من ای گل من 

نظرات 8 + ارسال نظر
Mr PACT چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 10:25 ق.ظ http://misaghetanha.blogsky.com

روز مادر بر شما هم مبارک

ممنون میثاق جان اینطوری قبول نیست یه کادوی چیزی مثلا من مامان مجازیتم اکم توقعم ،اگه شعرم باشه خوبه قبول می کنم پسر گلی

حسین چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 01:23 ب.ظ http://www.myimmortalbeloved.blogsky.com

باید از عشق بسازم غزلی قابل تو
غزلی ناب و صمیمانه به وزن دل تو
دلی از جنس بهار است که تقدیم تو باد
سبز باشی و دلت خانه پاییز مباد
روز مادربر همه مادران که فرشتگان اهل زمینند مبارک

روز زن و مادر بر شما هم مبارک

سلام استاد شماهم که تو زحمت افتادین راضی به زحمت نبودم به خدا چه کادوی قشنگیه برام خیلی ارزش داره ممنونم استاد امیدوارم خدا دلتونو شاد کنه ممنون از تبریکتون

Mr PACT چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 02:15 ب.ظ


بفرمایید:

باید از عشق بسازم غزلی قابل تو
غزلی ناب و صمیمانه به وزن دل تو
دلی از جنس بهار است که تقدیم تو باد
سبز باشی و دلت خانه پاییز مباد
روز مادر بر همه مادران که فرشتگان اهل زمینند مبارک
به افتخار همه ی مادرای گل

ممنون میثاق جان شعر خیلی خیلی قشنگی بود کادوتو می پذیرم ببخشید باعث زحمت شدم فرستادمت خرید منو ببخش چکار کنم دیگه بدون کادو لطفی نداره تبریک گفتن عزیزم می خواستم از اون حالت غمگین در بیای وخندتو ببینم موفقم شدم حالا در آینده می تونم مشاور خوبی بشم یا نه ؟

Mr PACT چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 02:34 ب.ظ

انشالله که یه مشاور خوب که نه، عالی میشید

ممنون میثاق جان من دارم تلاشمو می کنم ولی هرچی خدا مصلحت بدونه همون میشه

زویا چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 05:24 ب.ظ

سلام
روزتون مبارک .....................

ممنون عزیزم منم روز ولادت این بانوی بزرگ را به شما دوست عزیزم تبریک میگم

شادی چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 05:27 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

زن شکوفه ایست که هنگام غنچه بودن دوست داشتنی
موقع گل شدن ؛عشق ورزیدنی
ودر وقت پژمرده شدن پرستیدنی است .
روزت مبارک ای گلِ زیبایِ خلقت

در این روز کمترین آرزویم چنین است : هرگز با چشمان مهربانت ، نامهربانی روزگار را نبینی

شادی چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 05:33 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

سلام گلم
چهار شنبه شوهرم میخواد به مناسبت روز زن
یه جشن حسابی تویِ تالار چرخونِ شهر واسم بگیره.
خیلی خوشحال میشم عزیزم که بیای .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
(طرح دق دادنِ دوستـــــــانِ متآهل)








ای بابا این چه کاری من تازه داشتم دل مو صابون می زدم این چه طرحی

شادی چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 05:41 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

باز امشب بویِ عنبر از کجاست؟
وین گلستانِ معطر از کجاست؟
آی آدمها چراغانی کنید
گرد هم آییدو قربانی کنید
آیه های نورورحمت میرسد
مادر کلِّ امامت میرسد

میلادِ خوشبوترین یاسُ عالم مبارک باد.


اینم هدیه من به عزیزترین کَسَم جونِ شادی خیلی هزینش کردم

عزیزم امروز همین که باهام ا ون خیابانو به یاد دوران مدرسه پیاده اومدی و به احساسم توجه کردی ممنونتم بهترین هدیه برام بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد