همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار
همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار

زندگی زیباست


زندگی زیباست چشمی باز کن          گردشی در کوچه باغ راز کن

 

هر که عشقش در تماشا نقش بست      عینک بدبینی خود را شکست

 

علت عاشق ز علتها جداست           عشق اسطرلاب اسرار خداست

 

من میان جسمها جان دیده ام           درد را افکنده درمان دیده ام

 

دیده ام بر شاخه احساسها            میتپد دل در شمیم یاسها

 

زندگی موسیقی گنجشکهاست       زندگی باغ تماشای خداست

 

گر تو را نور یقین پیدا شود             میتواند زشت هم زیبا شود

 

حال من در شهر احساسم گم است    حال من عشق تمام مردم است

 

زندگی یعنی همین  پروازها             صبحها، لبخندها، آوازها

 

ای خطوط چهره ات قرآن من             ای تو جان جان جان جان من

 

با تو اشعارم پر از تو میشود           مثنوی هایم همه نو میشود

 

حرفهایم مرده را جان میدهد        واژه هایم بوی باران میدهد

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 ساعت 12:30 ب.ظ

دلم گرفته خدایا تو دل گشایی کن
من آمدم به امیدت تو هم خدایی کن

به بوی دلکش زلفت که این گره بگشای
دل گرفته ما بین و دلگشایی کن خانمی باید منو ببری کنار این آبشار تا هر چی دلم میخواد فریاد بزنم تا دلم خالی شه

حتما عزیزم می برمت بزار امتحان بچه ها تموم بشه بنا به خواهش شما از زندگی نوشتم

رویا دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 ساعت 12:32 ب.ظ

نظر قبلی رو من دادم طبق معمول یادم رفت اسمم رو بنویسم

اشکالی نداره عزیزم متوجه شدم رویا جان مهم اینه که اومدی بهم سر زدی

Mr PACT دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 ساعت 10:16 ب.ظ http://misaghetanha.blogsky.com

ممنون موفق باشی

حسین سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1392 ساعت 02:31 ب.ظ http://www.myimmortalbeloved.blogsky.com

شعر بسیار زیبایی انتخاب کردید
خیلی قشنگ بود
مخصوصا این مصرع
ای تو جان جان جان جان من

ممنون استاد به پای شعرهای که شما خودتون می سراید که نمی رسه

شادی سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1392 ساعت 07:24 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

زندگی زیباست

زشتی های آن تقصیر ماست

در مسیرش هر چه نا زیباست

آن تدبیر ماست

زندگی آب روانی است

روان میگذرد

آنچه تقدیر من و توست

همان میگذرد

خیلی قشنگ بود عزیزم
ممنون که اومدی

شادی چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 ساعت 10:57 ق.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

گذاشتم بدو بیا نظر بده که اول شی
اون نظر قبلی رو پاک کن اشتب آدرس داده بودم اکـــــــــــی

عزیزم دویدم اما به موقع نرسیدم اینترنت کار برهای زیادی داشت که نوبتم دیر شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد