همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار
همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار

یادم باشد


عکس ناز نازی 

 

یادم باشد

 

حرفی نزنم که دلی بلرزد

 

خطی ننویسم که آزار  دهد کسی را

 

یادم باشد که روز و روزگار خوش است 

 

وتنها دل ما دل نیست

 

یادم باشد جواب کینه را با کمتر از مهر  و جواب


دو    رنگی را با کمتر از صداقت نده

م
یادم باشد باید  در برابر فریادها  سکوت کنم

 

و برای سیاهی ها   نور بپاشم

 

یادم باشد  از چشمه  درسِِ خروش بگیرم

 

و از آسمان درسِ پـاک زیستن

 

یادم باشد سنگ خیلی تنهاست... یادم باشد

 

باید با سنگ هم لطیف رفتار کنم مبادا دل تنگش بشکند

 

یادم باشد برای درس گرفتن و درس دادن

 

به دنیا آمده ام ... نه برای تکرار اشتباهات گذشتگان

 

یادم باشد زندگی را دوست دارم

 

یادم باشد هر گاه ارزش زندگی یادم رفت در چشمان حیوان

 

بی زبانی که به سوی قربانگاه می رود

 

زل بزنم تا به مفهوم بودن پی ببرم

 

یادم باشد می توان با گوش سپردن به آواز شبانه ی دوره گردی

 

که از سازش عشق می بارد به اسرار عشق پی برد و زنده شد

 

یادم باشد معجزه قاصدکها را باور داشته باشم

 

یادم باشد گره تنهایی و دلتنگی هر کس

 

فقط به دست دل خودش باز می شود

 

یادم باشد هیچگاه لرزیدن دلم را پنهان نکنم تا تنها نمانم

 

یادم باشد هیچگاه از راستی نترسم و نترسانم

 

یادم باشد زنده ام

 

یادم باشد خواهم مرد روزی.....

 

نظرات 6 + ارسال نظر
Mr PACT یکشنبه 5 خرداد 1392 ساعت 12:06 ب.ظ http://misaghetanha.blogsky.com

آفرین همچنان اولی

Mr PACT یکشنبه 5 خرداد 1392 ساعت 12:09 ب.ظ http://misaghetanha.blogsky.com

یادم باشد گره تنهایی و دلتنگی هر کس
فقط به دست دل خودش باز مــــی شود

این بخش کاملا درسته

درست میثاق جان کل متن یه طرف این دوتا خط یه طرف کاملا موافقم

شادی یکشنبه 5 خرداد 1392 ساعت 12:26 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

صاحبخونه کجــــــــــــــــــــــــــــــایی؟
من اومــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدم
یادمه باور کــــــن

بله مهمان جان خوش اومدی صفا آوردی من خونه نبودم گلم
ببخشید منتظرت گذاشتم

همین که یادته خیلی خوبه خدارو شکر

حسین دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 08:12 ق.ظ http://www.myimmortalbeloved.blogsky.com

خیلی زیبا بود و آموزنده
بعضی متن ها ارزش خوندن رو
واقعا دارن
عالی بود

ممنون استاد از اینکه من مورد لطف خودتون قرار دادید

رویا دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 11:02 ق.ظ

یادت باشد دل آقا زمان بنده خدا رو هم نشکنی

جدی میگی مطمئن باشه از خونه بیرونش نمی کنم

رویا سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 07:31 ب.ظ

من کسی رو بیرون نکردم ما رو با کوهی از مشکلات ول کردن و رفتن انشاالله هیچ کس این روزایی که من دارم رو تجربه نکنه

انشالله ، ولی عزیزم اگه تا حالا تونستی دوام بیاری فقط وفقط واسه دل مهربونته واون عشق مادر بودنته که به تو زندگی دوباره می بخشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد