همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار

عکس تو برعکس تو




عکس تو

بر عکس تو
مدام 
در آغوش من است 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
Mr PACT سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 08:15 ب.ظ http://misaghetanha.blogsky.com

هه هه...

سلام میثاق جان بمیرم واست پشت در مونده بودی ببخش منو

Mr PACT سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 08:15 ب.ظ http://misaghetanha.blogsky.com

تازه خوندم

خیلی خیلی زیبا


متن کوتاهی وساعتها میشه روش فکر کردمیگم بهتر نیست عکسشو با سنجاق بچسبونم به لباسم خسته شدم باور کن دستم درد می کنه از بس بغلش کردم

Mr PACT سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 08:25 ب.ظ http://misaghetanha.blogsky.com

[:S027:

شادی سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 08:31 ب.ظ

میگما همین عکسمو هی تو بغلت میگیری اینجور خوابارو میبینی دیگه بعدم صبح زنگ میزنی با منه از همه جا بیخبر دعوا میگیری




ولی خیلی خوشگل بوداااااااااااااااا حال کردم از خوندنش به زبانِ مودبانه ترش لذت بردم

تو مگه می دونی عکسه کیه ؟

عزیزم من برای بغل کردن تو مشکلی ندارمنیازی هم به خواب دیدن ندارم تو کلا تو گوشه قلبم یه آلاچیق قشنگ و بسیار رویای داری خودت خبر نداری

عجب بعد اونوقت این زبان مودبانه شما در کدوم فرهنگ لغت به ثبت رسیده

زویا چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 11:37 ق.ظ

سلام
نه عکس او نه ..... هیچ کدوم , نه بابا خبری نیست ؟ .......................................................

ای بابا زویاجان
عکسشو که می تونی مثل من بغل کنی امتحان کن یه حالی میده

یه کار دیگه می تونی انجام بدی یه آلاچیق بزنی توی قلبت واسش هر وقت احساس
عشق کردی باهم برید اونجا خوش میگذرها من یه چند تای آلاچیق زدم

زویا چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 03:04 ب.ظ

عکسشو ؟ ؟ خب لازمه اش اینه که داشته باشیم ...... آلاچیق ، این که کارا رو سخت تر می کنه ، خوش به حال اونایی که توی آلاچیق شما هستن ، چطوری می شه کسیو توی آلاچیق دهن نگه داشت ؟ نامردا فرار می کنن از توی ذهن آدم یجا بند نمی شن که ......................

من میگم یکم بگرد عکسشو داری مطمئنم که داری

چرا آلاچیق کارو سخت می کنه؟ به نظر م می تونی واسه فردی که بیشتر دوست داری یه دونه بزرگتر وقشنگ ترشو درست کنی تا جای کافی واسه کنار هم نشستن داشته باشید وخیلی بهم نچسبید براهمین میگم بزرگتر باشه ........ تا سر مسائل کوچیک پیش افتاده دعواتون نشه ولذت کافی رو از باهم بودن ببرید

خوب برای نگه داشتنشون نیاز به قدرت دارید نمی دونم قدرتت باچی شارژ میشه سعی کن هر جا می رید این شارژرو با خودت ببرید وتنها چیزی که الان به نظرم میرسه که این نامردارو تو ذهنت نگه داره انعطاف

؟شایدم خوشبینی من خیلی زیاد که می تون اونارو تو ذهنم نگه دارم خدا داندو بس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد