همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار
همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار

مشرق عشق

 

در مشرق عشق دشت خورشید تویی

 

در باغ نگاه یاس ، امید تـویـی

 

در بین هزار پونه آنکس که مرا

 

چون روح نسیم زود فهمید تویی

نظرات 10 + ارسال نظر
شادی جمعه 10 خرداد 1392 ساعت 08:31 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

بازم سلاااااااااااااااااااام

به نظر داریم پارتی بازی می کنیم میثاق جان کجاییییییییییییییییییی صدام نرسید بهت بیا دیگه

شادی جمعه 10 خرداد 1392 ساعت 08:32 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

کجاست این رفیقِ رَجز خونت؟؟؟؟

خوب امتحان داره دیگه یا سر کاره

زویا جمعه 10 خرداد 1392 ساعت 11:39 ب.ظ

سلام
بانو فروغ فرخزاد می گه :
از بیم و امید عشق رنجورم
آرامش جاودانه مى خواهم
بر حسرت دل دگـــر نیفزایم
آسایش بیکرانه مى خواهم

پا بر سر دل نهاده مى گویم
بگذشتن از آن ستیزه جو خوشتر
یک بوسه ز جـام زهر بگرفتن
از بوسه ى آتشین او خوشتر.......

آخ زویا جان من عاشق این آرامش جاودانه هستم خیلی خیلی قشنگ بود ممنونتم بابت شعرهای قشنگی که تو نظرات میزاری من عاشق شعرم دوست دارم تمام پستام رو شعر بذارم ولی میگم خیلی وبلاگ یک نواخت میشه

شادی جمعه 10 خرداد 1392 ساعت 11:43 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

منظورت چیـــــــه از اینکه میگی پارتی بازی میکنیم؟؟؟
مگه من خبر داشتم که تو پست میخوای بزاری؟
ا
و
و
و
و
و
و
و
م
م
م
نکنه به آق میثاقت خبر میدادی که داری پست میذاری هـــــــــــــــــــان؟؟؟؟؟؟
ای
شـــــــادی
تو
چقده
ساده ای
دختر

بویِ
تبانی
میــــــــــــــــــاد






توانی چیه اگه قرار توانی بشه گله ای باشه این میثاق که باید گله کنه چون ما در یک شهر هستیم . ومن یه تله پاتی هم که انجام بدم تو می فهمی من پست گذاشتم .

دیشب ندیدی مگه داشتم صداش می کردم ولی قبول کنه دیگه میثاق جان راهش به ما دوره . میثا ق جان تو چشاتو ببند
(شادی جون بیا باهم خوب باشیم یه وقت دیدی گذرمون به شهرشون افتاد رفتیم اونجا خونشون یه چایی بخوریم شایدم بهمون پلو ماهی بده شادی جون آینده نگر باش . یه وقت دیدی مامانش برامون زیتون پرورده هم آورد بازم بگم می خواهی همه بفهمن من الان فقط واسه پلو ماهی که می رم چالوس خونه خواهرم آخه اونا همیشه پلو ماهی دارند

Mr PACT شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 01:19 ق.ظ http://misaghetanha.blogsky.com

اول پست: خیلی زیبا

دوم شادی خانوم: آخه شادی خانوم محترم شما یه زحمت بکش برو یه نگاهی به 5تا پست قبل بندازید، میتونید مشاهده کنید که اثری از شما در نظر اول نیست!
حالا یه امروز که من کلا نبودم خانم مدیریت محترم وبلاگ دو تا پست گذاشتن و شما اومدید تو هر دوتا اولین نظر رو گذاشتید و چقدر هم ذوق کردید
باشه باز هم ادامه میدیم ولی یه مرزی بذارید مثلا بگیم در 10 پست آینده ای که مدیریت محترم وبلاگ میذارن ببینیم کی بیشتر اول میشه، قبوله ؟

میثاق جان حرفت کاملا منطقیه اینه مرزه خیلی خوبه می پسندم قربونت می خواین جایزه هم تعیین کنم واستون به رویا هم خبر بدیم .

شادی شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 11:43 ق.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

مشخص که نبود واسه چی کوتاه اومدم نــــــــه؟

نه عزیزم نه به غیر من وتو وخواجه حافظ شیرازی کسی دیگه ای نمی فهمه خیالت راحت راحت که واسه چی کوتاه اومدی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:S017کلی فحش نثارت کردم می دونی دیگه معنی فحشام چیه کثافت یعنی فدات شم بیشعور یعنی خیلی باحالی احمق یعنی دانا تر از تو پیدا نمیشه

خدا تو رو واسم نگه داره دلم درد گرفت از بس خندیدم اشک از چشمام جاری شد فدات شم سعی می کنم آلاچیقتو توی قلبم بزرگتر کنم این تصمیم خیلی مهمی که همین الان گرفتم

شادی شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 12:48 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

بابا ذوقِ چی؟
مرز چـــــــــــی؟
آینده یِ چــــــــــی؟
شما همیشه اول بودی جانـــم
ممبعدم اولــــــــــــــــــــــــــی
اصلنا شما تاجِ سری
گل پســــــــری
قندو نبات
یا شکلات
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اول دومی چیه زیتون پرورده رو عشقه

عجب فقط به خاطر زیتون پرورده 180 درجه تغییر کردی

وای عزیزم دیگه نقطه ضعفتو بعد بیست سال دوستی پیدا کردم که با یه کاسه زیتون پرورده اینقدر رام میشی

با اون صبحونه نخوردنت باید می فهمیدم چقدر بد



یعنی دیگه هیچ مبارزه ای درمیان نیست

Mr PACT شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 01:18 ب.ظ http://misaghetanha.blogsky.com


زیتون پرورده
باشه هروقت اومدید رشت هستیم در خدمتتون

فقط زیتون پرورده میثاق

شادی شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 01:21 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

نه بابا مبارزه واس چیمه آخه؟؟؟
غذام که پلو ماهی همرا با دسرِ مقوی زیتون پرورده آلاچیقمم که بزرگتر داره میشه
وااااااااااای فکر کن این آلاچیقِ قشنگمو دمِ ساحل رشت بزارم بشینم توش رو به دریا سبزی پلو با ماهی و زیتون پرورده بزنم تو رگ چه شـــــــــــــود
خداییش نمی ارزید تسلیم شدن؟
دیگه چی میخوام مگــــــــــــــــه؟

منطقیه عزیزم کاملا منطقیه ولی فک کنم میثاق جان داره

تسلیم شدنش که می ارزید
خوشم می یاد خوب بلدی کی وکجا تسلیم بشی وکجا کل کل کنی


خدا کنه به آرزوهات به راحتی خوردن پلو ماهی حل بشه عزیزکم

Mr PACT یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 09:32 ق.ظ

اگه فقط یه بار دیگه شما رو در نظر اول ببینم زیتون پرورده بی زیتون پرورده

اووووووووووووووووووووووووووووه میثاق جان خطرناک شدی تهدید می کنی شادی جونمو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد