همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار
همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار

هنر یادگیری



قبول نکردن توانایی نیست. توانایی در این است که خود را به جای دیگران بگذاریم و از دریچه چشم آن ها نگاه کنیم. اگر آن ها را قبول نداریم؛ بتوانیم مثل آن ها حظی را که آن ها از کار خود می برند، برده باشیم. شما اگر این هنر را ندارید، بدانید که در کار خودتان هم چندان قدرت تام و تمام ندارید.

 

برای خوب دویدن؛ میدان لازم است. انسان قفسه نیست که هر وقت هر دارویی را که بخواهد از یکی از جعبه های معین آن بیرون بکشد.

 نیما یوشیج

نظرات 5 + ارسال نظر
آسیه یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 11:11 ق.ظ http://asiiii.mihanblog.com/

آسیه یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 11:12 ق.ظ http://asiiii.mihanblog.com/

به روز هستم.به ما هم سری بزنید

Mr PACT یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 12:54 ب.ظ

ممنون گل پسر

شادی یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 04:46 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

اِهِم با اجازه آق میثاق اومدم بگم که براووووووووو عالی بود
.
.
.
.
.
.
.
.
اولی فدایِ شکـــــــــــم

منم فدای تو خوشگل من

سلام عزیزم یه مژده بهت بدم
فردا بعد از امتحان آخری تو رویا جان می برتون پارک

می تونید بچه ها رو هم با خودتون بیاورید
تا تشویق بشن وببین مامانشون چه دوست مهربونی داره که برای تلاش این چند روزه درس خوندنشون جایزه تعیین کرده

میگم می خوام همسر گرامی خودمم بیاورم چون ایشان هم تلاش زیادی واسه درس خوندن از خودشون نشون می دن در این مدت امتحانات کلا پای کامپیوتر وباصدای بلند تلویزیون درس خوندن به نظرتون کار خوبی واسه تشویق دخترم دیگه آرررررررررره چی میگید

شادی یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 07:22 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com


عالیـــــــــــــه
والا بوخودا من الان خسته ترم تا این وروجک
منم چیزی لازمه بیارم؟
البته ممکنه من کمی دیر تر بیام شما برید مستقر شید من خودمو میرسونم فی الفور

منظورت چیه من بنزین ندارم لطفا بیا دنبا ل بانو از اینجا بریم بعد ظهر من کلاس دارم صبح بریم باشه من الان می رم می خوابم صبح اول وقت جوابتو نگاه می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد