همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار
همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار

سکوت




سکوت می کنم و عشق ، در دلم جاری است


که این شگفت ترین نوع خویشتن داری است


تمام روز ، اگر بی تفاوتم ؛ اما


شبم ،قرین شکنجه ، دچار بیداری است


رها کن آنچه شنیدی و دیده ای ، هر چیز


به جز من و تو و عشق من و تو ، تکراری است


مرا ببخش ! بدی کرده ام به تو، گاهی


کمال عشق ، جنون است و دیگرآزاری است


مرا ببخش اگر لحظه هایم آبی نیست


ببخش اگر نفسم ، سرد و زرد و زنگاری است   

  

بهشت من ! به نسیم تبسمی دریاب


جهانِ جهنم ما را ، که غرق بیزاری است

نظرات 4 + ارسال نظر
Mr PACT سه‌شنبه 21 خرداد 1392 ساعت 10:44 ق.ظ

هیس ..... یواشکی بخون !!!!!به کسی نگیا اینم واسه همون جاست

میثاق جان چرا نمی تونم از شکلکها استفاده کنم برات پیغام گذاشتم بگو چکار کنم ؟

شادی چهارشنبه 22 خرداد 1392 ساعت 02:42 ق.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

وقتی به آسمان نگاه میکنم خوشحالم...چون با وجود فاصله ها زیر یک سقفیم

آخیشچقدر به دلم نشست این دفعه با یه احساس دیگه به آسمان نگاه می کنم راست میگی این آسمون همون آسمونی که کسی که دوسش دارم در زیرش.......... قرار دارد

زویا چهارشنبه 22 خرداد 1392 ساعت 04:55 ب.ظ

سلام
شعر زیبایی بود، اما اسم شاعرشو ننوشتی، شعر مال خودت بود ؟
سکوت همیشه به معنی همراهی و قبول نیست ، سکوت سرشار از ناگفنه هاست ، سکوت سرشار از رازهای سر به مهر، است .............

سلام زویا جان والله این شعر دزدی از یه وبلاگ روانشناسی توی بلاگفا نمی دونم از کیه ولی به نظر منم خیلی قشنگه دوسش دارم معنی قشنگی داره

شادی پنج‌شنبه 23 خرداد 1392 ساعت 02:24 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

تو بدهـکاری...
بـه مـــــــن ...
و بـه تمــام " دوسـتت دارم" هـای نـاگفـته ای
کـه پشـت دیـوار غـرورت مـاند
و آنهــا را بلعــیدی...
تـا نشــان دهــی کـه منطقــی هســتی ...!

دوستت دارم" غوغا می کند ...
به شرطی که از بین لب های "تو" آمده باشد
نشسته باشد روی دل "من"....


ای روزگار کی........ بدکاریشو بده به ما

دلم دیگه از منطق وهر چیزی که نظر منطقی رو می رسونه به هم می خوره
قلبم به دنبال یه دل ساده بی آلایش بی منطق وعاشق می گرده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد