همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار
همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار

نگاه عاشقانه






یک نگاه با عشق ….

بهتر از هزار بار گفتن دوستت دارم بدون عشقه

من سکوت می‌کنم

تو خوب به چشمان من نگاه کن نازنینم

نظرات 15 + ارسال نظر
رویا سه‌شنبه 18 تیر 1392 ساعت 06:55 ب.ظ

سلام حسادت چیزی که اصلا نمیتونی تو وجود من نسبت به هیچکس ببینی چه برسه به تو و شادی که هر دوتون عزیز من هستین

رویا جون باور کن اینا همش شوخیه واسه سرگرمی بعدشم من وشادی می دونیم ظرفیت شوخی تو خیلی بالاست اینجوری سر به سرت می زاریم تا یکم بخندی اگه ناراحت میشی بریم سروقت زویا جون به هر حال کلی ازت دفاع کرده اون از شوخی ما بی نصیب مونده

رویا سه‌شنبه 18 تیر 1392 ساعت 06:58 ب.ظ

اگه کسی تو چشات نگاه کرد و قلبت لرزید عجله نکن، چون ممکنه یه روز کاری با قلبت بکنه که چشات بلرزن..

به به رویا جون کم پیدای مسافرت خوش گذشت عزیزم حالت جا اومد

حالااگه قبلا یکی این کارو کرده باشه الان چشات لرزان باشه چاره چیه رویا جون
خوشحالم اومدی عزیزم ممنو ن بابت نظر قشنگت

Mr PACT سه‌شنبه 18 تیر 1392 ساعت 11:08 ب.ظ

عزیزممنو ببخش اگه ناراحتت کردم

زویا سه‌شنبه 18 تیر 1392 ساعت 11:55 ب.ظ

سلام
باهاتون موافقم .
خوش اومدی رویا خانم ، سفر بی خطر . خوش گذشت ؟
منو توی تیمت راه میدی ؟ لاله خانم و شادی خانم کلی توصیه بهم کردن ، میخواستن منو اغفال کنن تا توی تیمت نباشم ، میخواستن منو بیارن تو تیم خودشون . طرفداریتو بکنم یا نه بذارم سر به سرت بذارن ؟

عجب زویا جون نداشتیما

برو توی تیم رویا جون کی گفته رویا ......

لاله بمیره تیکه پاره شه اگه از این حرفا بزنه

زیاد تعجب نکنید اگه اخلاقم تغییر کرده باز کلاس روانشناسی بودم یه چیزای جدیدی امروز یاد گرفتم

دوستان بعد الظهر هم در دانشگاه تربیت معلم گارگاه تنبیه همسران گذاشتند من که می خوام برم چون فک کنم همسر گرامی شذیدا نیاز به تنبیه داره همش داره اعتماد به نفسمو کم می کنه

شادی چهارشنبه 19 تیر 1392 ساعت 12:34 ق.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

امام صادق-ع:

خواب روزه دار عبادت،

خاموشی او تسبیح،

عمل وی پذیرفته شده

و دعای او مستجاب است.”

التماس دعا عزیزکم

چشم حتما دعا می کنم عزیزم

شادی چهارشنبه 19 تیر 1392 ساعت 12:37 ق.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

رمضان ماه عبادت فرصت بنده شدن
رمضان شوق اطاعت از گنه کنده شدن
رمضان بهار روح و به خدا پیوستن
رمضان شوکت زیبایی و زیبنده شدن . . .

ممنون عزیزم خیلی قشنگ

شادی چهارشنبه 19 تیر 1392 ساعت 12:37 ق.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

ماه رمضان آمد و تمرین صبوری
هنگام دعای سحر و رزق سحوری
برخیز که از قافله باز نمانیم
حیف است نیابیم در این جمع حضوری

من که دیشب نتونستم بیدار شم

شادی چهارشنبه 19 تیر 1392 ساعت 12:38 ق.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

ماه مبارک آمد، ای دوستان بشارت

کز سوی دوست ما را هر دم رسد اشارت

آمد نوید رحمت، ای دل ز خواب برخیز

باشد که باقی عمر، جبران شود خسارت

ممنون عزیزکم بر توهم مبارک باشه

حسین چهارشنبه 19 تیر 1392 ساعت 09:14 ق.ظ http://www.myimmortalbeloved.blogsky.com

زیبا بود و خواندنی
سکوت بالاترین فریاد هاست
قشنگ بود

سلام استاد ممنون بابت نظرات مثبت واحساس قشنگی که با نظراتتون بهم می دیید

رویا پنج‌شنبه 20 تیر 1392 ساعت 11:44 ق.ظ

سلام به لاله جونم سلام زویا جون بفرما عزیزم قدمتون ر چشم حتما بیاید تو تیم من این شادی جون ولاله جونو که میبینی اگه من نباشم از غصه میمیرن اینجوری نگاه نکن که سر به سرم میذارن چند وقته سرم شلوغه نتونستم درست وحسابی حق رفاقتو بجا بیهرم ازم دلخورن البته حق دارن ها به هر صورت هر دوشون زندگی من هستن میمیرم واسه جفتشون

سلام رویا جون خودم منو با این حرفات سرفراز کردی بابت داشتن دوستی مثل تو با اینکه اینهمه سر به سرت گذاشتیم بازم من وشادی رو سرفراز کردی ما ازت دلخور نیستیم عزیزم فقط شوخی کردیم با هات
زویا جون تحویل بگیر من که گفتم بهت رویا بهترینه تازه دیروز یاد گرفتم در تنبیه هیچ گونه رشدی وجود نداره فقط وفقط در تشویق که ما می تونیم رشد پیدا کنیم وتنبیه فقط می تونه مثل قیچیه باغبان برا مون کار کنه باغبان برای اینکه رشد گل یا گیاه رو به طرف بالا ونور باشه اونو حرس می کنه وبرای اینکه گیاه رو تشویق کن بهش آب وکود می ده .

امان از دست این روانشناسا با هزار امیدو آرزو وخستگی تمام رفتم سر کلاس نشستم که شاید یه چیزی بگه که بتونم این همسر گرامی رو تنبیه کنم ولی مگه این مردا بمیرند که هوای همو نداشته باشند

شادی جمعه 21 تیر 1392 ساعت 04:13 ق.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

هــــــــــــــــه زویا جون میبینی ؟منو میگه ها؟
شادی=زندگی
شادی؛میمرم براش
ووووووووووووووووی
دلم قیلی ویلی رفت

خوبه خوبه .......... شادی جون یواشتر

متنو دوباره بخونم فک نمی کنی به منم گفته باشه

چقد سادهای رویا جون ما ندونسته از تکنیکهای تنبیه غیر بدنی استفاده کردیم تو هم به راحتی قبول کردی مقصری بی کار بودی سر گرمی ما رو خراب کردی الان به کی دیگه می تونیم گیر بدیم ؟


هه الان که می بینم بعضیها از روشهای تنبیه غیر بدنی استفاده می کنند بعد خودشون تنبیه میشن

این آیه والعصر چه معجز های می کنه خدا جون تشکر تشکر


این زویا هم بیوگرافیشو نگفته واسمون که یه وقت سر به سرش نذاریما

شادی جمعه 21 تیر 1392 ساعت 04:14 ق.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

با خودمان میگوییم : عـــــــــادت میکنیم...

و با صراحت زیادی این جمله را تکرار می کنیم

آن چیزی که هیچکس نمی پرسد این است که

به چه قــیـــمـــتـــی عـــــادتـــــــــــــ میکنیم

هـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

به قیمت دوستان جدید عادت می کنیم پاشو بیا بیرون از خونه دوستای جدید پیدا کن بعد بین چه طوری فراموش می کنی گلم

شادی جمعه 21 تیر 1392 ساعت 04:16 ق.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

ای دزدان دریایی بیایید...

من دل به دریا زده ام...

همه دار و ندارم برای شما...

این همه تنهـــــایی حلالتان باشد.....

عزیزکم دزدان دریای تنهایی تو رو می خوان چکار ؟اگه راست میگی وخیلی بخشند های یکم از اون طلای مغازه شوشو حراج کن

حسین جمعه 21 تیر 1392 ساعت 06:18 ب.ظ http://www.myimmortalbeloved.blogsky.com

ببخشید من فراموش کردم رسیدن ماه
مبارک رمضان رو به شما تبریک بگم
امیدآرزوی قبولی طاعات و عبادات
رو برای شما وعزیزانتون دارم
این روزها برای من و عزیزترینم هم
دعا کنید

این چه حرفی استاد منم یادم رفت بهتون تبریک بگم من همیشه براتون دعا می کنم فقط اگه قابل قبول خداوند باشه انشا الله

زویا شنبه 22 تیر 1392 ساعت 12:21 ب.ظ

سلام
ممنون رویا خانم ، خوش به حالتون که دوستای خوبی دارین .
شادی خانم ، لاله خانم خوش به حالتون به خاطر دوستیون سه نفره تون و اینکه هوای همو دارین ،
آره بیوگرافیمو نگفتم تا اذیتم نکنید آخه من جوونم ، قلبمم ضعیفه ، یوقت خونم میفته گردن شما ها ، جواب مامان بابامو نمیتونین بدین .
لاله خانم ، این کلاسی که گفتی رفتی دانشگاه تربیت معلم ، بعد گفتی امان از دست این روان شناسای مرد ، مگر اینکه مردا بمیرن ....... ، قضیش چیه ؟ استادش کی بود ؟ به درد ما که مجردیم میخوره یا نه ؟
یه سوال دیگه هم دارم که بعدا میگم .

سلام جوانی که حرفای پخته می زنی من شاید روانشناسی نخونده باشم ولی بهتر از صدتا روانشناس می تونم بشناسم دیگرانو از روی نوشته هاشون از روی جهرهاشون واز روی زبان بدنشون نترس همینه که با مایی ودوست اینترنتی ما هستی کافی نیازی به بیوگرافیت نداریم اتفاقا به نظر من هرچه قدر از دیگران کمتر بدونیم بهتره ......

چون اون موقع من به شخصه احساس مسئولیت می کنم که با درد وشادی همنوعانم خودمو درگیر کنم باهاشون گریه کنم باهشون بخندم ...
آره عزیزم یه متن جدید می زارم توی وبلاگ برای صحت گفته هام
می دونی زهراجون که یه تیم روانشناسی تشکیل داده بهم میگه من توی تیم دکتر وکارشناس ارشد نمی خوام کسی رو می خوام که مثل
تو با انرژی بالا

خوب در مورد سوالت استادش آقای حسینی که توی حوزه خانواده کار می کنه کلاس در مورد تکنیکهای تربیت غیر بدنی که من طبق اس ام اس یه گروه دیگه روانشناسی که خانم پهلوانی ترتیب می ده این اس رو دریافت کردم با نام تکنیکهای تربیت همسران که راغب شدم برم
ولی کلاس خسته کننده بود دیگه نمی رم جلسه بعدی هم روز چهارشنبه در همان مکان ساعت 4 تا 6 بر گزار می شود وعمومی بود وافراد عمومی وقتی به کلاس میان د بیشتر دوست دارند راهکار بگیرن تا درس برای همین پرت وقت در این کلاسه بیشتره

البته آقای حسینی خیلی خوب توضیح دادند چون گرایش مذهبی دارند وبا روحیات من سازگاره ولی ترجیع می دم بقیه مطالبو از ایتنترنت بگیرم .
ولی کلاسی که زهراجون تشکیل دادند بیشر افراد شرکت کننده از روانشناسان کارشناس وارشد می باشند که یه گرو بسیار دوست داشتنی برام هست واطلاعات خوبیو تا به حال گرفتم از اونجا
لطفا دعا کن برام با درخواستم موافقت بشه هم شغل خودمو دوست دارم هم روانشناسیو چون پیشرفت شغلی وزندگی خودمو مدیون روانشناسی می دونم اگه سوال دیگه ای هم داشته باشی بهت جواب می دم گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد