همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار
همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار

لایک


 گاهی پای کسی میمانی ....


که نه دیدی اش .... نه میشناسی اش ....... 

فقط حسش کرده ای .... تجمسمش کرده ای

پشت هاله ای از نوشته های مجازی 


که هر روز میخوانی و در جوابش میگویی .... 

لایک 


نظرات 13 + ارسال نظر
Mr PACT یکشنبه 23 تیر 1392 ساعت 01:35 ق.ظ http://misaghetanha.blogsky.com

واقعا که متاسفانه امروزه اینطور شده

بله عزیزم اینطوریاست دیگه گلم چاره چیه عزیزم

شادی یکشنبه 23 تیر 1392 ساعت 02:23 ق.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

ببخشیـــــــــــــــــــــــد الان یعنی میخوای بگی ما عکس سمت راستیه ایم؟؟؟؟؟

مگه چشه به این خوشگلی کامپیوتر مردرو داشته باش عکسشو ببین
راستی بیا یه مسابقه ترتیب بدیم عکس سه تای مو نو بزاریم تو وبلاگ بعد از شرکت کنندگان بخواهیم که تشخیص بدن هویت هر شخص رو قبلشم بریم آریشگاه لیلی جون چند مدل اسکر آب ،هلو ،وآلوئرا ،وغیر ....... بزنیم چه شود جون تو ....

شادی یکشنبه 23 تیر 1392 ساعت 02:26 ق.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

کی چشمم کرده؟دلیلش؟

همین ،همین جوانک زویا رو میگم آخه از همون روز دیگه خبری ازت نیست عزیزم یه خبرم نمی گیری در هفته گذشته چه اتفاقی افتاد من با رئیس امنیت اخلاقی بحث کردم واسلامشو کوبیدم تو سرش ساعت 2 اونجا بودم برای یه کاری ازم دعوت شده برم اونجا میگم آقا کجا تشریف دارن میگه رفته نماز بخونه گفتم تا اونجا که من یادمه نماز
اول وقت ساعت 1 الان ایشان باید کار مردمو راه بندازه ولی توی اتاقش نیست مادر دختره تازه از سی سی یو اومده بود گفتم: این خانم مریضه داره از دلواپسی قندش بالا می زنه حالا آقا رفته نماز بخونه به من بگو تا عصر می ایستم کار خانمو راه بنداز
بعد از گذشت 30 دققیقه تشریف آورد دید محمد داره با من صحبت می کنه ومی خنده با بی ادبی تمام رو به من خانم دوست داری ....
من بهش گفتم تقصیر من نیست شرایط جامعه اینطوریه اگه سرگرمری واسشون درست کنید این اتفاقا نمی افته
با عصبانیت جلوی محمد ایت تربیت تو دیگه از این بهتر نمیشه منم دیدم اینطوریه با خودم گفتم جواب ابلهان خاموشی ..

پایان ماجرا
وقتی می خواستم بیام بیرون وکارمون تمام شد بهش گفتم آقای ..... مسلمان بودن به نماز خوندن وریش گذاشتن نیست وقتی می خوای امر به معروف کنی اول شرایطشو بدون بعد امر به معرف کن گفت می فرستم دادگاه
گفتم به چه جرمی من که جرمی انجام ندام پسرم خلاف کرده تائوانشو هم باید اون پس بده چرا منو می ترسونی من از کسی نمی ترسم به غیر خدا بعدش دید جوابی نداره بده گفت اگه اخلاق همسرت هم مثل تو بود الان پسرت اینجا بود منم گفتم من ازحق خودم دفاع کردم حضرت علی گفته باید حقتو بگیری نمی دونی چه حالی کردم عصبانی شد ودو با شتاب درو بست دلش می خواست مثل بقیه زنا که گریه می کنند وخواهش تمنا می کنند منم براش گریه کنم وازش خواهش کنم که حاضر بودم برم زندان ولی از کسی خواهش نکنم

شادی یکشنبه 23 تیر 1392 ساعت 02:26 ق.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

سخت است ؛ خیلی سخت !
وقتی بدانی او کجای زندگی توست ،
اما ندانی تو کجای زندگی او هستی

خیلی هم سخت نیست من الان می دونم اون کجای زندیگمه ومن کجای زندگیشم
اینه دیگه این یکی از همون هنرای که برات گفته بودم
دیروز لیلی یه چیزی برام تعریف کرد کلا اعصابمو بهم ریخته کرد نمی دونم چه طوری باز .........

شادی یکشنبه 23 تیر 1392 ساعت 02:28 ق.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

نه! چشمانم شور نبود
اگر که آخر کارمان ندامت شد
دست هایم نمک نداشت .

ایول بسیار قشنگ وزیبا عزیزم

رویا یکشنبه 23 تیر 1392 ساعت 02:08 ب.ظ

سلام خیلی زرنگ هستین با این توضیحاتی که همیشه از چاقی من میدین همه اول عکسو ببینن منو میشناسن در ضمن عمرا بتونی عکس شادی رو به کسی نشون بدی تیکه بزرگت گوشته اونوقت عزیزکم

تو نگران نباش گلم من شادی رو راضی می کنم یه عکس بده واسه مسابقه دیگه مسابقه که اشکالی نداره

رویا یکشنبه 23 تیر 1392 ساعت 02:11 ب.ظ

نه بابا رفیق اینایی که پشت این هاله ها هستن همشون میدونن سر کاری عزیزم

سر کار که هسنتند سرگرمی ندارن بیچارها

شادی دوشنبه 24 تیر 1392 ساعت 02:20 ق.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

نه جونم دست شما درد نکنه من مسابقه بده نیستم قولشو نده جایی

شما خودتون شرکت کنین منم میشم داور یا شایدم مشوق
تازه یه گفتمان اساسی هم باهات دارم خانومی
هرچند قبلآ هم گفته بودم ولی باز نشنیده گرفتی
گمونم اینبار باید خودم پامو بکشم کنار

شادی دوشنبه 24 تیر 1392 ساعت 02:24 ق.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

می گوینــــد: "دل بــــه دل" راه دارد ...!

پــــس چــــرا وقتــــی ;

"دلــــم" را شکستــــی ,

"دلــــت" نشکســــت ؟!!!

شادی دوشنبه 24 تیر 1392 ساعت 02:25 ق.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

هر رد پاے آهـــــویی را کـــﮧ دیدے



دنبالــــــش نکن !

این روز ها زیادند گــــــــرگــ هایے کــﮧ



با کفش آهـــــو

تو را بــﮧ قتـــلگـــاه میبرند.....!!!

شادی دوشنبه 24 تیر 1392 ساعت 12:49 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

چرا نظرمو تایید نکردی ؟
من که حرف بدی نزدم گفتم اهل مسابقه دادن نیستم قول به کسی نده
میشم داورتون
کجاش عیب بود؟؟؟؟

اه مگه اون دفعه که در مورد چشای قشنگت نوشته بودم تو تایید کردی
نظر خصوصیتو جواب بده

تازه من دارم می رم کلاس طراحی اگه عکستو ندی یه کاریکاتور ازت می کشم بعد می زارم تو وبلاگ سعی می کنم مژهاتو خیلی خیلی بلندتر بکشم

شادی دوشنبه 24 تیر 1392 ساعت 02:13 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

موافقـــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

با کاریکاتور موافقی یا با اون یکی

حسین سه‌شنبه 25 تیر 1392 ساعت 12:58 ب.ظ http://www.myimmortalbeloved.blogsky.com

بنظر من زیبایی به صورت نیست
به طرز فکر و شخصیت و شعور اجتماعی
کسی است که باهاش چت میکنی
تو اینترنت و محیط مجازی حرفها مهم هستند
عقاید و طرز فکر ها
مهم نیست چه صورتی پشت این حرفها قرار
گرفته . بر خلاف محیط واقعی که ما اول به صورت
توجه میکنیم بعد به فهم و شعور و حرفهای شخص

سلام استاد من کاملا با این طرز فکر وشخصیت وشعور اجتماعی موافقم خیلی قشنگ بود ممنون از نظر بسیار زیبا تون واینکه چقد خوب مرز زیبایی رو مشحص کردید واسمون انشالله روز خیلی خوب وبا برکتی رو پشت سر بگذارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد