همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار
همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار

تعلیم ماندن





نباید شیشه را با سنـــــــــگ بازی داد


نباید مست را در حال ِ مستــــــی . . .


دست ِ قاضـــــــــی داد !


نباید بی تفاوت !


چتر ماتـــــــــــــــــم را . . .


به دست ِ خیــــــــــــــــس باران داد !


کبوترها که جز پرواز ، آزادی نمی خواهند !


نباید در حصار میـــــــــــــله ها


با دانه ی گنــــــدم . . . به او تعلیم مانـــــــــــدن داد


نظرات 6 + ارسال نظر
شادی دوشنبه 24 تیر 1392 ساعت 01:49 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

همه با چای و خرما افطار می کنند

من با لبخند زیبای تو

این رمضان را خدا بر من ببخشاید

که بت پرست شدم

ای کاش

کیفرش آغوش تو باشد...

شادی دوشنبه 24 تیر 1392 ساعت 01:49 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

زیــادی دیر کرده ای ...این بـــار نیامدنتــ را

گــردن چــه چیزی می اندازی ؟؟

ساعتـــ ؟؟؟؟جـــاده ؟؟؟؟یا دستـــانه او ؟؟؟؟؟؟

Mr PACT دوشنبه 24 تیر 1392 ساعت 01:52 ب.ظ

شادی دوشنبه 24 تیر 1392 ساعت 02:24 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

جوابت باشه وقتی حضوری همو دیدیم میگم واست زیاد خودتو درگیرش نکن خانومی
انتقاد یه بار کردم نادیده گرفتی دیگه
باید حضوری باشه گمونم انتقادم ؛با مشتو مال حسابی بلکم افاقه کنه
قهرم نکن اصلا خوب نیست
یعنی چی که با شکلک جواب نظرتو میدم؟
خوب بگو نیا نظر نده راحتتره که

انتقاد اگه سازنده باشه قبول می کنم
یه جور کمبود اعتماد به نفس که وقتی آدم اعتماد به نفسش کم باشه دوست داره دیگران در موردش چیزی ندونن تا یه وقت ازش سوئ استفاده نکنند ودلیل دیگش می تونه پنهان کاری باشه که از دید روانشناشی حتما حتما یه دلیل درونی داره وباید اصلاح بشه می تونی ویژگیهای شخصیت سالم رو از اینترنت بگیری وبخونی بعد می بینی که شخصی که پنهان کاری می کنه ازگفتگوی درونی باخودش زیاد انجام می ده ودر واقع کلنجار زیاد می ره که اگه اینطوری بگی اینطوری میشه یگبار لیلی هم همین اتفاق واسش افتاد ولی بعد با پشیمانی تمام خودش بهم گفت هیچی ارزش نداره که بخاطرش دوستمو از دست بدم ولی بیشتر واسه اختلاف حالت درون گرایی وبرون گرایی آدمهاست
خوب خانم خوشگله اگه فکر می کردی حضوری بگی بهتر پس چزا اول صبح به جای آرامش دادن به دوست عزیزت اونو دریر وناراحت کردی چرا الان بازم ازت خواستم بیا تو نظرلت خصوصی جواب بدی دوست ندارم خوانندگان وبلاگ فکر کنند چی شده ولی باور کن ناراحت شدم وهمش فکر می کنم باید دست به عصا راه برم واینگونه ارتباط واسم سخته برای همین گفتم که با شکلک جوابتو می دم بعدش این انتقاد فقط واسه خودت بود نه برای پیشرفت من برای همین قبولش نمی کنم عزیزم

رویا دوشنبه 24 تیر 1392 ساعت 07:04 ب.ظ

زیبا بود عزیزم امشب اگه خدا بخواد و اقا هم طلب کنه میخوام برم مشهد واسه همه دعا میکنم

ممنون عزیزم التماس دعا گلم چقدر خوبه که دعوت شدی امروز یه ارتباط مستقیم با آقا داشتم مادر شوهرم رفته بود حرم زنگ زد گفت دیشب همش تو خواب ازم کمک می خواستی حالا اومدم حرم به آقا سلام بده کمکت کنه طفلی نگرانم شده بود مادر شوهرم از اینهمه راه دور متوجه ناراحتیهام میشه این روح سرگردان من اون خبر دار کرده برام زیاد دعا کن سخت محتاج داتونم به دوست عزیزمون هم سلام برسون

شادی سه‌شنبه 25 تیر 1392 ساعت 01:27 ق.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

دستت درد نکنه
خیلی ممنون

الان ناراحت شدی عزیزم این فقط نظر شخصی منه دلیلی نداره که تورو ناراحت کنه می تونی هرجور که دوست داری زندگی کنی من اعتقاداتم واسه خودم ارزشه داره تو هم اگه واقعا معتقدی کارت درسته به کارت ادامه بده گلم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد