همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار
همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار

باران بهانه بود



بـــاران بـــهانه بـــود آرے ،

بــــاران بــــهانه بــــود

تا مــــن حــــرف دلــــم را بــــزنــــم ،

بـــــاران بـــــهانه بـــــود ،

بـــــاران که کـــــاره ای نبـــــود !

همـــــه ی حـــــرفــــم ایـــــن بـــــود :

کــــه من ِ لعنتی عاشـــــق تـــــو هستم !

نظرات 4 + ارسال نظر
Mr PACT سه‌شنبه 25 تیر 1392 ساعت 11:15 ب.ظ http://misaghetanha.blogsky.com

به این دقت نکرده بودم! واقعا باران بهانست! اگه باران رو دوست داریم هم دلیلش فرد دیگریه!

آره میثاق جان هر کسی نمی تونه بارانو احساس کنه همانطور که هرکسی توی این دنیای بزرگ نمی تونه عاشق بشه ماهیت عشق فقط از خود گذشتن وبه دیگری فکر کردنه گاهی اینقدر مسایل مختلف زند گی اعصابتو بهم می ریزه که از هرچی عشق وعاشقیه بیزار میشی گاهی حرفای که دیگران درباره شکستهای عشقی خوردن اینقدر تونگران می کنه که با خودت میگی: این منم که عاشقم چه کار بیهودهای چرا خودمو وقتمو انرژیمو برای فکر کردن به اون حرام کنم بزار به خودم فکر کنم ولی نمیشه هر انسانی ظرف وجودی داره که با اون به دنیا میاد وتا آخر عمر باهاشه وای به روز کسی که ظر ف وجودیش با عشق پر شده باشه اون موقع است این کلمه لعنتی رو باره وبارها با خودت میگی آره من لعنتی عاشقتم

حسین شنبه 29 تیر 1392 ساعت 09:27 ق.ظ http://www.myimmortalbeloved.blogsky.com

پست قشنگی بود
کلا بارون قشنگه
اگه حالا با یار باشه که چقدر بهتر
ولی من شخصا بعد از بارون رو ترجیح میدم
که بوی نای برگهای خشک توی
کوچه باغها می پیچه
بوی زندگی میده

من با هاتون موافقم استاد این بوی بارون آدمو دیونه می کنه استادیه مطلب دیگه هم از بارون توی اون وبلاگم گذاشتم
می خواستم تواین وبلاگ بذارم دیدم دیگه خیلی بارونی میشه وبلاگ وامکان داره بازدید کنندگان خیس بشن برن دیگه خبری ازشون نشه

Mr PACT شنبه 29 تیر 1392 ساعت 11:24 ب.ظ http://misaghetanha.blogsky.com

ببخشید ولی من اینجای حرفتون رو که میگید "وای به روز کسی که ظرف وجودش با عشق پرشده..."رو اصلا قبول ندارم!!! از هم با این حال و روزی که دارم میگم خوش به حال اینجور افراد بد به حال بقیه...

خوب این خیلی خوبه که قبول نداری عزیزم این یعنی با اینکه زجر زیادیو تحمل کردی ولی هنوز از عاشق شدنت پشیمون نیستی
ولی منم که نگفتم عاشق شدن بده ولی منظورم حس دردی که آدمها بعد از عاشق شدن می کشن ومی خواستم اینطوری حس خودمو نسبت به عشق بیان کنم ممنو ن میثاق جان خیلی خوشحالم کردی که نظرتو گفتی از مردای که اعتماد به نفس بالا دارند وبه هیچ وجه از عاشق شدن پشیمون نمی شن خوشم میاد این یعنی شهامت ومن این رفتارو می پرستم

شادی دوشنبه 31 تیر 1392 ساعت 02:57 ق.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

سیب می خواهـــد دلــش ...
آنکه بی حساب عاشـــق است ...
امــا نمی داند ...!
کـــرم دارد روزگـــار مـا !

سلام گلم خوبی من واقعا متاسف شدم از اول هفته تا پنجشنبه صبحها فنی حرفه ایم یکشنبه وسه شنبه هم کلاس کیف دوزی بعدظهر ها اونجام در اولین فرصت ادای تکلیف می کنم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد