همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار
همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار

قلب من

http://www.8pic.ir/images/36779326962374044633.jpg



هَرکس هر جـآ که دلَش مـیخواهَـد،بنشیند

اما قلب من

فقـــــط جــــاﮮ تــوســـــــت

به ڪَسی اجآزه نخواهم داد به جای تـــــو در قلبم بنشیند



نظرات 4 + ارسال نظر
زویا جمعه 28 تیر 1392 ساعت 03:10 ب.ظ

سلام
ممنون که به کسی اجازه نمیدی کسی به جای من توی قلبت بشینه .

سلام
چقدر تو باهوش زویا جان



از کجا فهمیدی با تو بودم

اما من شرمندتم

این من نیستم که باید ازش تشکر کنی گلم

آره خوشگلم این دلمه که نمی زاره سر درش نوشته عشق ممنوع

حسین شنبه 29 تیر 1392 ساعت 09:28 ق.ظ http://www.myimmortalbeloved.blogsky.com

پست قشنگ و زیبایی بود
مخصوصا عکسش خیلی قشنگه

ممنون استاد دوست داشتم اون عکس که واسه پست آخری گذاشتیدو برای این متن انتخاب می کردم وشرم حیا مانع دزدیدی از وبلاگتون شد بالا خره وقتی از دوستان نزدیک دزدی می کنیم قضیه زود لو میره

Mr PACT شنبه 29 تیر 1392 ساعت 11:25 ب.ظ

آفرین... حرف منم همینه...
(کپی کردم بی اجازه، ببخشید )

آفرین عزیزم منم خیلی موافقمتم خوب کردی گلم کپی گرفتی بعدشم معلوم هست تو کجایی خبری ازت ندارم پرزوه مهمی داری کمتر میای وب ؟
یا مثل من مشغول مدرک جمع کردنی ؟

شادی دوشنبه 31 تیر 1392 ساعت 02:56 ق.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

کـــــاش میشـــــد برگـــــردی و ببینـــــی

چشـــــمانـــــم چگونـــــه تقـــــاصِ

تمـــــام بیخیالـــــی هایـــــت

را پـــــس میدهنـــــد .. !

اوهههههههههههههههههههههههه عزیزم خیلی قشنگ بود گلم خیلی خیلی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد