همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار
همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار

شعر

 
 حدس می زنم شبی
مرا جواب میکنی 
 
و قصر کوچک دل مرا خراب میکنی

 

سر قرار عاشقی همیشه دیر کرده ای

 

ولی برای رفتنت عجب شتاب میکنی

 

من از کنار پنجره تو را نگاه میکنم

 

و تو به نام دیگری مرا خطاب می کنی

 

چه ساده در ازای یک نگاه پاک و ماندنی

 

هزار مرتبه مرا ز خجلت آب میکنی

 

به خاطر تو من همیشه با همه غریبه ام

 

تو کمتر از غریبه ای مرا حساب میکنی

 

و کاش گفته بودی از همان نگاه اولت

 

که بعد من دوباره دوست انتخاب می کنی



 مریم حیدر زاده


نظرات 3 + ارسال نظر
Mr PACT سه‌شنبه 8 مرداد 1392 ساعت 12:39 ب.ظ http://misaghetanha.blogsky.com

شادی سه‌شنبه 8 مرداد 1392 ساعت 05:12 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

ارزشمندترین مکان هایی که میتوان در دنیا حضور داشت :
در فکر کسی
در قلب کسی
و در دعای کسی …

التماس دعا عزیزم

همیشه در دعای من حضور داری عزیزم
همچنین در قلبم ودر فکرم
پس کجا حضور نداری گلم پس چرا نمی بینمت ؟

شادی چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 07:35 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

اگه تونستی اشکالش رو پیدا کنی.خوب دقت کن.

بسم الله الرحمن الرحیم قل هو الله احد الله صمد لم یلد ولم یولد ولم یکن له کفوآ احد

بسم الله الرحمن الرحیم قل هو الله احد الله صمد لم یلد ولم یولد ولم یکن له کفوآ احد

بسم الله الرحمن الرحیم قل هو الله احد الله صمد لم یلد ولم یولد ولم یکن له کفوآ احد

بسم الله الرحمن الرحیم قل هو الله احد الله صمد لم یلد ولم یولد ولم یکن له کفوآ احد
.

.

.

.

پیدا نکردی؟هیچ اشکالی نداره.

حداقل ثواب ختم یه دور قرآن رو بردی.التماس دعا

تواین شب های قدر همه رو دعاکن.منم دعا کن♥

سلام عزیزکم برات دعا کردم فراوان همه دوستانو هم دعا کردم امیدوارم مورد قبول خداوند واقع بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد