همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار
همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار

دلم .....





دلم نه عشق میخواهد نه احساسات قشنگ

 

نه ادعاهای بزرگ نه بزرگ های پر مدعا...

 

دلم یک دوست میخواهد که بشود با او حرف زد


 و بعد پشیمان نشد



نظرات 7 + ارسال نظر
شادی پنج‌شنبه 10 مرداد 1392 ساعت 01:06 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

ﻭﻗﺘﯽ ﺩﻟﺖ ﯾﻪ ﺟﺎﯾﯽ

" ﮔﯿــــــﺮ " ﺑﺎﺷﻪ ،

ﮐﻞ ﺯﻧﺪﮔﯿﺖ ﺭﻭ " ﻧﺦ ﮐﺶ " ﻣﯿﮑﻨﻪ !!!

خوب گلم اگه دلت گیر کرده وزندگیت نخ کش شد دوباره بشین ببین کجای کارت اشتباه بود وکجای کارت درستبود اون درستا رو تار قرار بده وپودهای جدید هم می تونه راهای جدید برای رسیدن به عشق ومحبت باشه دوباره بشین تارو پودشو باهم بباف مطمئن باشه از اول زندگیت قشنگتر میشه گلم من این کارو کردم

در ضمن کتاب ارتباط بدون خشونت رو هم بخون
کتاب عاشق شو وعاشق بمانو هم بخون
می خواست بازم بگم می دونم همینو هم نمی خونی

شادی پنج‌شنبه 10 مرداد 1392 ساعت 01:14 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

زندگــــــ ــــــــی
تابـــــ خوردن خیــــــــال در روز هایی است
که هرگــ ــــــــز تعبیر نمیشود...

زندگی خودتو باید خودت تعبیر کنی به زیبا ترین شکل ممکن نظر من اینه با هدف داشتن توی زندگی ونگاه کردن به هدفت دیگه هر اتفاقی هم بیفته وهر سختی هم که بهت فشار بیاره با خودت میگی اینا می گذرند من باید به هدفم فکر کنم

شادی پنج‌شنبه 10 مرداد 1392 ساعت 02:28 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

چه تلخ محاکمه میشود زمستان!
که برای جان دادن به درخت جان میدهد..........
وچه ناعادلانه....
کمی آنطرف تر همه چیز به اسم بهار تمام میشود!!!

وای عزیزم خیلی قشنگ بود گلم ............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

رویا جمعه 11 مرداد 1392 ساعت 09:22 ق.ظ

سلام دست شما درد نکنه مگه تا حالا که با من و شادی حرف زدی پشیمون شدی ؟ یعنی ما قاقیم دیگه!!!

سلام عزیزکم حالا مگه منظورم به تو بود از عصبانیت قرمز شدی خوشگلم مگه من در این یکماه اخیر با شما صحبت کردم که منظورم به تو شادی باشه رویا جون تو وزویا باید یه نشستی باهم داشته باشید وشرایط هم گرو بودن رو بهش یاد بدی هرچند که خیلی باهم منسجم کار می کنید وکلا به یکباره هر دوتا تون گم می شید راستی اگه شادی جون این موس مبارکشو نو بزار توی خونه امشب می خوام یه دیداری باهاش داشته باشم دوست داری بیا غافلگیرش کنیم بریم خونشون من دارم می رم دیگه نیستما باید برم از نی نی خواهرم پرستاری کنم آخه فردا دنیا میاد

Mr PACT شنبه 12 مرداد 1392 ساعت 02:55 ب.ظ

آخیییی...

گرفتی دیگه چی میکشم آره ............. میثاق جان دعاکن درست بشه این ..........

شادی پنج‌شنبه 17 مرداد 1392 ساعت 01:26 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

دلم میخواد عاشق باشد ...
عقلم میخواهد عاقل باشد ...
این میگوید زود باش! آن میگوید دور باش !
احساسم این روزها دوشیفت کار میکند و حقوقش را از من میگیرد : اشک و بی قراری .

خیلی قشنگ بود

شادی پنج‌شنبه 17 مرداد 1392 ساعت 05:58 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

در آخرین روز ماه خدا دعا میکنم وقتی خدا در روز محشر از شما پرسید : چه داری ؟
حضرت علی ( ع) سر بلند کند و بگوید حساب شد ، میهمان من است
پیشا پیش عید فطر مبارک عزیزم

ممنون عزیزم منم عیدو بهت تبریک میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد