همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار
همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار

تبریک عید سعید فطر


عید است و دلم خانه ویرانه،بیا


این خانه تکاندیم زبیگانه، بیا


یک ماه تمام میهمانت بودیم


یک روز به مهمانی این خانه بیا


نظرات 2 + ارسال نظر
Mr PACT پنج‌شنبه 17 مرداد 1392 ساعت 10:30 ب.ظ

و همچنین عید بر شما مبارک

ممنون عزیزم امیدوارم خداوند در این روز عیدیتو بده

شادی شنبه 19 مرداد 1392 ساعت 02:33 ق.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

گذشته در چشمانم مانده است

عبور ثانیه ها ی رد شده در تمام نگاه هایم مشهود است

چشمانت را با شقاوت تمام به روی حقایق بستی

صبور میمانم و بی تفاوت می گذرم

که نفهمی هنوز هم دوستت دارم

به خاطر نظرات قشنگی برام میزاری منم این تکیه از کتاب پائلو رو می نویسم

من در ساحل رودخانه نشستم وگریه کردم سرمای زمستان باعث شد که اشکهایم را روی گونه هایم احساس کنم آنها با آبهای بسیار سرد رودخانه در آمیختند وگذشتند در جایی این رودخانه به رودی دیگر می پیوندد وباز به رودی دیگر تا جایی که بس دور از چشم من
همه آبها با دریا در آمیزد
باشد که اشکهای من تا دور دستها جاری شود تا عشق من هرگز نداند که من روزی به خاطر او اشک ریخته ام
آن گاه من، رودخانه، مه وراههای را که باهم پیموده ایم فراموش خواهم کرد جاده ها ،کوها ،ومزارع رویاهایم را فراموش خواهم کرد رویاهای که از آن من بودند ولی نمی شناختمشان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد