همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار
همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار

امانت باارزش





عشق امانت با ارزشی است 

که هرکس در قلبش نگه می دارد 

برای همین است که هروقت بخواهی 

عشقت را از کسی پس بگیری 

باید قلبش را بشکنی 

نظرات 12 + ارسال نظر
شادی چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 08:31 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

امان از روزی که …
میبــــــینی …
چیزی برایت نمانده …
جـــز …
یک بغل تنهــــایی …
چنـد خط حرف ناگفتــــه …
و یک دل ...!

بی خیال شادی جون من اصلا تنهایو قبول نداریم ما خودمون تنهایی رو واسه خودمون می سازیم با دلخوریهای بی مورد که از هم داریم دیروز که رفته بودم خانه فرهنگ جوان خانمی که اونجا مسئول کتابخانه بود از روز اولی که من رفته بودم منو شنا خته بود تو رو هم شناخت دوست دوران دبیرستان مون بود طفلکی کل پیشهاد وراهکار بهم یاد داد وقتی با مردم دوست باشی ودر دل تک تک اونها جا بگیری دیگه تنهایی معنای نداره عزیزم خداوند بزرگ را شکر می کنم که این انرژی وعشق مردم دوستی رو از من نگیره شادی جون من از همین الان سمت مدیریت کاروانو بهت می دم تورو خدا فقط با مشغله های زیادی که در کار اینترنت داری بیا بریم
راستی این مردن جمشید شده سوژه دیشب دختر عموم اومده بود خونه مامانم همه جمع بودیم سر به سر شوهرش می زاشتیم آخه زینب مثل من مسافرت بود که بهش خبر دادن سریع زنگ زد به اعظم که آمبولانسو نگه داره بذار ما ببینیمش وهم یه تشیع جنازه خوب که در شان مقام اون باشه براش بگیریم ولی اعظم اصلا به حرفش گوش ندادد وخیلی سریع بدون اینکه حتی دخترش مهسا ببینش رفت دفنش کرد مثلا ساعت 8 که مرد تا زینب از چها ر باغ توسکستان بیاد وبره خودشو به زیراب برسونه اون جمشیدو دفن کرد تمام شد رفت حالا ما دیشب به شوهر زینب وشوهر خودم می گفتیم جمشید که اینقدر خوب ومهربون بود اعظم باهاش این کارو کرد وای به حال شما سریع وصییتتون بکنید که کجا دفنتون بکنیم زینب می گفت من شبانه عباسو می برش در زادگاهش که چهار باغ دفن می کنم زمان هم طبق معمول قصد مردن نداره ومیگه تا تورو نکشم خودم نمی میرم خدایی ، من این حرفشو قبول دارم تا منو نکشه .......

شادی چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 08:38 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

بزرگتــــــریــ کــــــــوه هـــم کــهـ بــآشی ،
فآصــــــــلـهـ ـهـآ
کوچکتــــــــ میکننــــــــ
پســــ ایــنقــدر مــــــــرآ
تهـدیــــــد بــهـ رفــــتنتـــــ نکـــن

این یکیو خیلی قبول دارم خیلی قشنگ بود چقدر حرف تو این نکته وجود داره عزیزم

گلم اگه رویا امروز اومد بهش جریان سفر مونو بگو باید به میثاق جان هم خبر بدیم که زیتون پرودهاشو آماده کنه

شادی چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 08:39 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

در پـیش چـشم هـمه
بــرای مـن
دســــت نـیافتنی بـودی
حــرفی نـیست….
امــا لااقـل بـی انـصاف!
در پــیش چــشم مـن
بــرای هــمه
دم دسـتی نـباش!

عجب حکایتی ها.......

شادی پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 02:32 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

مدیر مسئول کدوم کاروان؟
نکنه راهیانه نور منظورته؟؟؟
دیروز به شوشو گفتم گفت خودمون میخوایم بریم دیگه
گفتم این فرق داره دعوت رسمی شدم نمیشه که نرم

خوب اولش اینو میگه باید از راهش وارد بشی مثل من بهش گفتم می خوام خواهرتو ببرم گفت باشه برید

شادی پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 03:05 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

دلـــــــــگــــیـــــــــرمـــــــــ ــــ ــ ـ
از عـــشــ ـ ـ ـ ــق هــایـــی کـــه …
مــثـــــــل حـــلــــقـِِِِِِــــــه هـــای قــلـــیــــان
اول بـــــــزرگــــ مــیـــشــود و بعــــــد مــــحــ ـ ـ ـ ـو….!!!

ای روزگار .....همه جور عشقی دیده بودیم به غیر این یکی
قشنگ بود خیلی خیلی ممنون

Mr PACT پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 03:43 ب.ظ

کار بدی می دونم دل شکستنو میگم ولی من اینکارو نکردم چون من عشقی رو که به کسی دادم هیچ وقت پس نمی گیرم

مهران جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 03:44 ب.ظ

سلام عرض شد قربان
من یکی دوبار به وبلاگ شما سر زدم و امروز اون رو بیشتر خوندم
واقعا از شخصیت شما خوشم اومده شما دارای شخصیت وزین و بالایی هستید
مصاحبت با شما باید لذت بخش و اموزنده باشه. شما در پستها و نظراتتون خیلی
زیبا مسائل رو بیان میکنید .بنابراین بر خودم دیدم تا این درخواست را از شما بکنم که
اگه مایل هستید و به بنده افتخار میدید هر وقت که مایل بودید از طریق یاهو باهم مقداری
گپ بزنیم . خوشحالم میکنید قبول بفرمایید و در صورت عدم قبول بنده رو برای گرفتن وقت شما
ببخشید.
با ارادت و احترام فراوان
مهران
mehran.kiko@yahoo.com

سلام مهران جان ممنونم که منو مورد لطف وعنایت قرار دادید من اصلا از چت کردن خوشم نمیاد به همین دلیل در نظرات حرفامو با دوستانم می زنم

شادی یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 10:39 ق.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

انگشتانت را به من قرض بده ...

برای شمردن لحظه های نبودنت کم آورده ام...!!

بسکه من دلتنگمـــ !!

شادی یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 10:40 ق.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

حالم ، حال گرگی است

که خداوند توبه اش را پذیرفته

ولی مردمان میگویند :

توبه گرک مرگ است ... !

شادی یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 10:41 ق.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

دیگر صاف راه نمیروم....
مهم نیست بگویند :سالم نیستم!
مهم این است
ک ه....
تو میدانی
غم نبودنت
کمرم را خم کرد
رویارم لنگ

اه رویا واسه چی لنگ شده من که خبر نداشتم غم نبودن چکاری می کنه باهاتون
ول کن شادی جون این داستانا رو هی نشستی تو خونه نه بیرون می ری نه خونه ما میای نه خونه رویا دم از تنهایی می زنی

شادی یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 10:42 ق.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

گریه ام میگیرد...
وقتی میبینم کسی ک روزی تمام دنیای من بود...
حالا منت دیگری را میکشد....

خیلی قشنگ بود عزیزم ممنون

شادی یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 01:35 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

رویا 5شنبه پیشم بود عزیزم تو معلوم نیست کجایی

من هستم عزیزم زیر سایه شما

خوب من که از تنهایی نمی نالم گلم من فقط از کمبود وقت نالانم ببین اگه کسی وقت اضافه داره من خریدارم اقلام مورد خرید من

وقت خوابیدم
وقت واسه دیدار دوستان
وقت واسه عشق ورزیدن
وقت واسه خندیدن
وقت واسه مسافرت رفتن
وقت واسه تمیز کردن خونه
وقت واسه حمام رفتن
وقت واسه سر خاروندن
وقت واسه سربه سر گذاشتن رویا جون

بقیه اش باشه وقتی یادم اومد میگم الان برم یکم بخوابم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد