همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار
همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار

پیچک


پیچک ساده ی احساس من چه عاشقانه به در و دیوار خانه ات وابسته شد..

نظرات 4 + ارسال نظر
زویا جمعه 8 شهریور 1392 ساعت 11:16 ق.ظ

سلام
کوتاه ، ساده ، ولی زیبا و پرمعنی .
راستی واسه شعر قبلیت هر کاری کردم نتونستم نظرمو بذارم ، امکان ثبت وجود نداشت ،چرا ؟

سلام
ممنون عزیزم منم باهات موافقم گلم

خیلی این متن کوتاه رو دوست دارم
خوب الان نظر بذار چی میشه؟

Mr PACT شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 03:34 ب.ظ

زیباست...

ممنون میثاق جان

حسین یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 02:50 ب.ظ http://www.myimmortalbeloved.blogsky.com

وفا داری را از پیچک باید آموخت
چون
به هر شاخه که می پیچد
در آغوشش همان می میرد

زیبا بود

مرسی استاد شما درس قشنگی رو از وفاداری پیچک به ما آموختید

استاد این عکسی که از پیچک گذاشتم منو یاد بچه گیهام می ندازه ما تو حیاط خونمون دو رنگ از این پیچک ها داشتیم یکی به همین رنگ یکی هم به رنگ صورتی که من خیلی این پیچک ها رو دوست دارم
اما پیچک احساس من وفاداری شو ثابت کرده و تصمیم گرفته به دور بر همون جای که .....پیچیده باشه تا خشک بشه حتی اگه صاحبخونه تمام تلاششو بکنه که از در دیوار جداشون

حسین سه‌شنبه 12 شهریور 1392 ساعت 08:10 ق.ظ http://www.myimmortalbeloved.blogsky.com

دقیقا ما هم بچگی یکی تو حیاط خونمون داشتیم
من ابتدایی بودم یادمه که با چه حراراتی سعی میکردم
با نخ ببندمش تا بره بالای دیوار

درسته استاد خوشحالم خاطرات براتون تداعی شد

ولی الان من یه چند وقتی ین نوع گلو ندیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد