همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار
همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار

امیدواری

  


تونل ها ثابت کردند که حتی در دل سنگ هم ، راهی برای عبور هست ...


ما که کمتر از آنها نیستیم ، پس نا امیدی چرا ?


این متن کوتاه تقدیم به شادی جونه مقاوم وصبورم


امیدوارم چشمه های جوشان امید همواره در دل مهربونت جاری باشه 

وزودتر خوب بشی  من مقاومتتو می پرستم عزیزم 

نظرات 6 + ارسال نظر
Mr PACT دوشنبه 18 شهریور 1392 ساعت 01:16 ب.ظ http://misaghetanha.blogsky.com

بله همینطوره...

ممنون گلم

زویا دوشنبه 18 شهریور 1392 ساعت 01:38 ب.ظ

سلام
موافقم با این جمله .
راستی ، مگه شادی خانم چشه ؟ بلا بدور . یعنی واسش دعا کنیم ؟
توی پست قبلی در مورد ماه تولدم گفتید ، تولدم 6 ماه پیش بود

سلام
من نبفهم با کدوم جمله موافقی ؟ آخه من وراجی زیاد کردم دقیقا با چی موافقی ؟
گفتی از شادی جونم یکم کسالت داشت اونم به خاطر دوری من ورویا جون چون کمتر می بینیمش وکمتر می خندونیمش یکی هم خودشو زد به مریضی که کمی اطرافیان توجه بهش کنند بچه مون دچار بی مهری وکم توجهی ما قرار گرفته بود زویا جون حالا این لطفو کرم تو رو می رسونه اگه خواستی واسش دعا کن انشا الله زوتر بلند شه بره این نظراتشو تایید کنه طرفدارنش مردن از بس اومدن وبلا گ دیدن خبری
خوشم میاد زویا جون در هیچ شرایطی دروغ نمی گی عاشقتم با اون ماه تولدت فروردین دیگه

الان قیا فه منو ببین این شلکیم

شادی دوشنبه 18 شهریور 1392 ساعت 03:09 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

ممنونم عزیز دلم
وجود شما عزیزانمه که بهم قوت استقامت میده
در کنار شما عجیب احساس آرامش دارم
مرسی خانومم از این متن وپست زیبات
خوشحالم کردی گلـــــــــــــــــــم

به به خوشگل خودم چقدر خوشحالم تو رو صحیح وسالم می بینم عزیزم

قابلتو نداشت دیشب که خوب نتونستیم گپ بزنیم رفتی خونه من ورویا رو خبر تا ..........

حسین سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 09:28 ق.ظ http://www.myimmortalbeloved.blogsky.com

به به چه هدیه قشنگی
بلا به دوره خدا نکنه
خدانکرده مگه کسالتی دارن؟؟؟؟؟
انشاءاله صد سال ایشون و شما
زنده و سر حال باشید و سالم و خوشحال
از قول ما هم به ایشون سلام برسونید
و آرزوی سلامتی بکنید

ممنون استاد
بله حق با شماست این هدیه اینترنتی منه وگرنه من وریا جون وقتی رفتم خبرشو بگیریم یه دسته گل بزرگ به این بزرگی واسش بردیم
دیدید استاد البته با اینکه شادی جون ارزشش بیشتر اینهاست ولی ما به همین گل اکتفا کردیم چون ایشون تمام وجودشون بوی گل داره :تک تک سلولهای بدنش از غنچه های گل مریمه
استاد چکار کنم دیگه تا شادی جونم بخنده تا زودتر خوب بشه من که شاعری بلد نیستم فقط می تونم یه دوسه تا خط در حدو توان خودم بنویسم براش دیگه

حسین سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 03:12 ب.ظ http://www.myimmortalbeloved.blogsky.com

بله درست میفرمایید
حتما سلام برسونید و اروزی سلامتی
بکنید این گلهارو هم از طرف من تقدیم
کنیدبهشون

____________@__@@_____@
____________@@_@__@_____@
___________@@@_____@@___@@@@@
__________@@@@______@@_@____@@
_________@@@@_______@@______@_@
_________@@@@_______@@______@_@
_________@@@@_______@_______@
_________@@@@@_____@_______@
__________@@@@@____@______@
___________@@@@@@@______@
__@@@_________@@@@@_@
@@@@@@@________@@_____
_@@@@@@@_______@_____
__@@@@@@_______@@_____
___@@_____@_____@_____
____@______@____@_____@_@@
_______@@@@_@__@@_@_@@@@@
_____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@
____@@@@@@@__@@______@@@@@
____@@@@@_____@_________@@@
____@@_________@__________@
_____@_________@_____
_______________@_____
____________@_@_____
_____________@@_@_____
______________@@_____
_______________@__

حتما استاد من فردا می رم پیش شادی جون واین دسته گل زیبا روهم با خودم می برم انشالله که زودتر خوب میشه ومیاد و جواب محبتتونو می ده

شادی چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 07:34 ب.ظ

ممنونم استاد دستتون درد نکنه محبت کردین
والا دسته گلِ لاله جون بقدری بزرگ بود که ناچارآ پشتِ در گذاشتمش
حالا هم با این حالِ خرابم هی بایست بهش سر بزنم
ترجیح میدم دسته گلِ شما همینجا بمونه والا بوخودا سر زدن بهش راحت تره

زویا جون از شما هم ممنونم عزیزم

اوا شادی جون نداشتیما
داری منو ضایع می کنی من بخاطر اینکه نمی تونستی نظر بزاری قالبمو عوض کردم گلم
من که گفتم بری خونه من خونتون پر گل مریم می کنم
بعد به شوهرتم بگو برای خودش فکر جا ومکان کنه آخه تو بری خونتون دیگه من رویا اونجا پلاسیم به هر حال مگه نمی خواد یه پرستار استخدام کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد