همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار
همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار

بهترین میوه ها



میوه درخت توکل قطع امید از مردم است.


میوه ترس از خداوند نترسیدن از مردم است.


میوه ی یقین اخلاص در کارهاست .


میوه اختلاف با مردم گرفتاری  فراوان بدبختی های گوناگون ودر پی آن داخل شدن به دوزخ است .


میوه گذشت ونیکی با مردم عزت وبزرگواری  در میان مردم عزیز شدن نزد خدا تعالی و وارد بهشت شدن است .


میوه محبت وخوش اخلاقی با مردم دوست فراوان داشتن عزت زیاد وعاقبت به خیر شدن است.

نظرات 7 + ارسال نظر
Mr PACT دوشنبه 25 شهریور 1392 ساعت 02:57 ب.ظ http://misaghetanha.blogsky.com

پس میوه هم خوب بد داره!

حتما داره عزیزم معلومه که میوه صبر از همه شیرین تره گلم جای خونده بودم درختی در چین یا ژاپن دقیقا کشورشو نمی دونم تا 4 سال فقط یک درخچه کوچکه ولی در سال 4 به یکباره رشد می کنه ودرختی تنومد وقوی میشه که به نظرم باید این درخت سمبل صبر وبردباری باشه گرچه صبر تلخه ولی میوه اون بسیار شیرین ودلنشینه

محمد دوشنبه 25 شهریور 1392 ساعت 06:32 ب.ظ

خـــــــــــدایــــا بــه امـــیـــد خــودت نـه بـنـدهــای بــی خـــودت !!!!

مرسی پسر گلم خیلی خوشحالم اومدی به وبلاگم سر زدی عزیزم چه عجب قدم بر چشم مامان گذاشتی خیلی خیلی زیبا گفتی گلم

دوستت دارم عزیزم

شادی سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 01:09 ق.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

زائری بارانی ام آقا به دادم میرسی؟
بی پناهم خسته ام تنها به دادم میرسی؟
گرچه آهو نیستم اما پراز دلتنگیم
ضامن چشمان آهوها به دادم میرسی؟
من دخیل التماسم را به چشمت بسته ام
هشتمین دردانه زهرا به دادم میرسی؟
میلاد با سعادت امام رضا مبارک باد.

وای شادی جون نیم ساعت قبل داشت حرمو نشون می داد کلی دلم شکست برات دعا کردم انشا لله از سفر با خوشحالی برگردی عزیزم امروز کلاسو پیچوندم تا موقعی که هستی بیا بهم سر بزن

شادی سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 01:19 ق.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

بهــــــــــــــــــــــــله هسته بیدم

من شرمندتم به خدا دیشب پشت در وبلاگتون خوابم برد

تثقیر من نیست به خدا دکترم برای اینکه سرو صداهای اطراف بیدارم نکنه یه قرص داده که شبا یک ساعت قبل از خواب بخورم دیشب قرص رو شکرانه واسم آورد خوردم بعدش گفتم به شادی جون یه سری بزنم ببینم چکار می کنه فک کنم دیروز این هنر جویان عزیزم حسابی انرژی مو ازم گرفته بودنند هم یادم رفت بیام خونه شما هم اینکه دقیقا بعد از نظر گذاشتن دیگه نتونستم با خوابم مقابله کنم آخه شب قبلشم دیدی تا 2 بیدار بودم داشتم کارای عقب موندمو انجام می دادم من شرمند مردم آزاری کردم اومدم یه زنگ زندم به وبلاگت بعد فرارکردم رفتم تو رخت خواب میگم قرص دکتر برعکس عمل می کنه نصف شب با صدای داد خودم بیدار شدم آخه یکی داشت دنبالم می کرد اگه بدونی دیشب چقدر خواب دیدم

شادی سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 09:46 ق.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

حقتــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
دلم خنک شــــــــــــــــــــــــــد
تا تو باشی نصف شب در خونه مردمو نزنی فرار کنی
اونم چــــــــــــــــــــــــــــــی؟!؟!؟ بری بخوابی
آخیـــــــــــــــــــــــــش چه اسپیلتیه تو دلم الان

ای وای شادی جون اینقدر ترسیده بودم که نگو

جواب مردم آزاری همینه دیگه

حالا گلم تو اسپیلت بشو من ناراحت نیستم

ببین الان زود بیدارشدم وسرحالم فقط می خوام برم لباس مدرسه شکرانه رو ببرم بعد باز میام سر می زنم بهتا

شادی سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 10:02 ق.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

ای جان بیا
منم سر میزنم حتمآ چک میکنم تا نرفتم

اومدم گلم دارم از خستگی تلف میشم گفتم بیام سر نت شاید از این کلافگی کاری بیرون بیام

Mr PACT سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 12:22 ب.ظ http://misaghetanha.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد