همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار
همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار

با باد همدردم


با باد همدردم 

عمریست  دنبال قرار خویش می گردم 

نظرات 7 + ارسال نظر
رویا جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 03:00 ب.ظ

سلام عزیزم منم عمریه دنبال خودم میگردم ولی نتونستم حتی خودمو پیدا کنم حالا پیدا کردن قرار پیشکشمون

سلام رویا جونم
چه عجب خانمی
ولی من دنبال خودم نمی گردم خودمو پیدا کردم دنبال قرار خودم می گردم بی انصاف معلوم نیستکجا رفته که اینقدر بی قرارم
گمونم اینه که :شاید شادی با خودش برده زیارت

Mr PACT شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 11:58 ق.ظ

آخه میثاق من از کجا بفهم منظورت چیه آخه شما مردا چرا اینقدر مختصر حرف می زنید ؟

Mr PACT شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 03:49 ب.ظ http://misaghetanha.blogsky.com


یعنی اینکه نظری ندارم و تو فکر هستم

اوهم حالا فهمیدم چی میگی میثاق دوست دادشم گیلانیه تو شرکت باهم کار می کنند به خاط تصادفی که چند روز پیش باهم داشتند من چند باری تلفنی باهاش صحبت داشتم لهجش مثل تو بود دلم واست تنگ شد پسرم هربار زنگ می زنه یاد تو می افتم

زویا شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 07:29 ب.ظ

سلام ،خوبید ؟
میگه :
دلتنگی های آدمی را
باد ترانه ای می خواند ،
رؤیاهایش را
آسمان پر ستاره نادیده می گیرد ،
و هر دانه ی برفی
به اشکی نریخته می ماند..........
لطفابقیه شو خودتون پیدا کنید .

دلم برای کسی تنگ است... که طلوع عشق را به قلب من هدیه می دهد …



دلم برای کسی تنگ است ... که با زیبایی کلا مش مرا در عشقش غرق می کند…



دلم برای کسی تنگ است ... که تنم آغوشش را می طلبد …



دلم برای کسی تنگ است ... که دستانم دستان پر مهرش را می طلبد…



دلم برای کسی تنگ است... که سرم شانه هایش را آرزو دارد…



دلم برای کسی تنگ است ... که گوشهایم شنیدن صدایش را حسرت می کشد …



دلم برای کسی تنگ است ... که چشمانم ، چشمانش را می طلبد …



دلم برای کسی تنگ است ... که مشامم به دنبال عطر تن اوست…



دلم برای کسی تنگ است ... که اشکهایم را دیده…



دلم برای کسی تنگ است... که تنهاییم را چشیده…



دلم برای کسی تنگ است ... که سرنوشتش همانند من است…



دلم برای کسی تنگ است... که دلش همانند دل من است…



دلم برای کسی تنگ است ... که تنهاییش تنهایی من است…



دلم برای کسی تنگ است ... که مرهم زخمهای کهنه است…



دلم برای کسی تنگ است ... که محرم اسرار است…



دلم برای کسی تنگ است ... که راهنمای زندگیست…



دلم برای کسی تنگ است ... که قلب من برای داشتنش عمرها صبر می کند…



دلم برای کسی تنگ است ... که دوست نام اوست…



دلم برای کسی تنگ است... که دوستیش بدون (( تا )) است…

دلم برای کسی تنگ است ... که دل تنگ دل تنگی هایم است...



دلم برای کسی تنگ است....



سلام زویا جون این شعر تقدیم به تو که شعر به این زیبای رو انتخاب کردی بقیه شو خوندم بسیار زیبا ودلنشین بود گلم ممممممممممممممممنون این گلها تقدیم تو

حسین یکشنبه 31 شهریور 1392 ساعت 04:11 ب.ظ http://www.myimmortalbeloved.blogsky.com

ممنون که سر زدید
پست قشنگی گذاشتید
یه مقدار گرفتار بودم نیومدم نت

از باد صبا سراغ بوی اش گیرم
از ماه و قمر سراغ روی اش گیرم

عمریست به دنبال قرار خویشم
از هم سخنان سراغ کوی اش گیرم

سلام
شعر بسیار زیبایی رو سرودیید استاد ممنون که سر زدید

شادی دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 01:54 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

سلام عزیزم من برگشتم
کی میای نخود خوری؟
باز چند روز نبودم اَنگ بهمون چسبوندی تو دختر؟؟؟
آخه من با قرارِ تو چی کار دارم ؟
خودم کلی قرار دارم والا
اما چون کلاسم نمیخوره بهشون کاشتمشون تو گلدون تا بمونن توکف
هه خوشت اومد اعتماد به نفسو جنابِ مشاور؟؟؟

سلیممممممممممممممممممممممممممممممممم
خوش اومدی عزیزم
کی رسیدی با هواپیما دیگه ؟
امروز اگه خسته نیستی میام

درمورد انگ منظورم خوب نگرفتی منظورم این بود که تو رفتی مسافرت من به علت نبودن تو بی قرار شدم

خوشم اومد
چرا نوشتی جناب مشاور احساس مرد بودن بهم دست داد

شادی سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 07:33 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

نپرسیدی ببخشید اونوقت کدوم مدرسه تشریف دارین که 12 شب بازه؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد