همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار
همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار

دوستت دارم


هرچه پیش آمد


هر اتفاقی افتاد


فراموش نـــــکــــــــن که دوسـتـــــتـــــــ داشته ام


که دوستت دارم


و هیچ کس


هیچ کجا


هیچ وقت


نمی تواند گرمایی را که تو به لحظه هایم بخشیدی


تکرار کند . .


نظرات 6 + ارسال نظر
Mr PACT یکشنبه 7 مهر 1392 ساعت 03:35 ب.ظ

دقیقا درسته!
و هیچ کس هیچ کجا هیچ وقت نمی تواند گرمایی را که تو به لحظه هایم بخشیدی تکرار کند . . .

خوب معلومه میثاق جان عشق واقعی فقط یکبار توی زندگی هر کس میاد اگه از یکبار بیشتر شد بدون هوس عزیزم

شادی یکشنبه 7 مهر 1392 ساعت 06:48 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

به جنگل سوخته خاطراتم سوگند ، درخت یادت را ، باغبان خواهم بود تا ابد!

لطفا فقط باغبان خوبی باش گلم زیاد بیا بهم سر بزن تا درختم از تنهایی وبی همنفسی نخشکه من شدیدا احتیاج به اکسیژن دارم

شادی سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 04:07 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

دلم ساعتی می خواهد
.
که مانده باشد روی
.
ساعتهای با تو بودن...

آخ قربونت اگه پیدا کردی یکی هم برای من بخر نیاز مبرم دارم

شادی چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 01:11 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

به درخت نگاه کن...
قبل از اینکه شاخه هایش زیبایی نور را لمس کند
ریشه هایش تاریکی را لمس کرده...
گاه برای رسیدن به نور،باید از تاریکی ها گذر کرد...

آخ گفتی شادی جون

پس چرا من به این نور نمی رسم ؟

شادی چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 01:11 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

چه کرده ای " تو " با دلــــــــم ؟

که از تو پیش دیـگران گلایه هــــم که می کنم

شـــــعر حساب می شود ...

نمی دونم من کاری نکردم به خدا

حالا شعر چی گفتی ؟

محرم یکشنبه 21 مهر 1392 ساعت 11:21 ق.ظ

سلام
دوست داشتن آسانست اما.......... چه دشوار اگر.....
نگهش داری

سلام عزیزم

نگه داریشم آسانه فقط باید کمی از خودتت بگذری وبه دیگری هم فکر کنی میگم مطمعنی اسمت محرمه ؟

صفر وشعبان ورمضان که نیست یا ذی حجه که الان توش هستیم عزیزم فردا توی دعای عرفه واسم دعا کن باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد