همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار
همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار

آغوش من


ﺁﻏﻮﺵ ﻣﻦ ﻓﻘﻂ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﺗــــــﻮ ﺟﺎ ﺩﺍﺭﺩ ...


ﺍﮔﺮ ﺧﻮﺏ ﮔﻮﺵ ﮐﻨﯽ


ﺍﯾﻦ ﺿﺮﺑﺎﻥ ﻫﺎﯼ ﺗﻨﺪ ﻭ ﭘﯽ ﺩﺭ ﭘﯽ ﻗﻠﺒﻢ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺷﻨﻮﯼ


ﺗــــــﻮ ﺭﺍ ﻓﺮﯾﺎﺩ ﻣﯽ ﺯﻧﻨﺪ ..

.

ﻣﺨﺎﻃﺐ ﮐﻼﻣﻢ ﮐﻪ ﻫﯿﭻ ...


ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺿﺮﺑﺎﻥ ﻫﺎﯼ ﻗﻠﺒﻢ ﻫﻢ ﺗﻮﯾﯽ ...


َ

نظرات 8 + ارسال نظر
Mr PACT سه‌شنبه 16 مهر 1392 ساعت 11:44 ب.ظ http://MisagheTanha.blogsky.com

زیبا...

شادی چهارشنبه 17 مهر 1392 ساعت 12:52 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

عشق چیست ؟
عشق لذت تماس و فرصت بستر نیست،
صبوری و طاقت است
رویش هر روز یک امید
انتظار شیرین لحظه هاست
عشق لطا فت همه ی پاکی هاست

متن خیلی قشنگی بود معنی عشق رو با تمام وجود میشه درک کرد عزیزم

بنجس عاشق شدی که متن به این قشنگی گذاشتی

من با رویشه هرروز امید موافقم
با صبوری وطا قت خیلی موافقم
که این از اون درسایی که استاد جان در طول این سالها بهم یاد داده
میگه آرامش وصبر ردپای خداونده امیدوارم این رد پاها توی زندگی همه عزیزانم زیادتر بشه
به قول یه عزیزی اگه این امید واسه رسیدن به وصال باشه حتما شیرینه

لطافت همه پاکیها رو خیلی موافقم مرسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
داشتم از خستگی می مردم امروز دونفر به هنر جو هام اضافه شده بود مجبور بودم بیشتر تلاش
کنم کلاس نگار گری رو پیچوندم نرفتم با این متنت حالم جا اومد


راستی شادی جون می تونی بری تو ایمیلت من هر کاری می کنم نمی تونم با هر کدوم از مرورگرها که میرم نمیشه ؟

شادی چهارشنبه 17 مهر 1392 ساعت 01:15 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

سلام عزیزم
آره همون که گفتی درست بود
دختره دیووونه ناراحت شده بود
شیطونه میگه بزنم لهش کنم
.
.
.
الان که فک میکنم میبینم نمیشه از کَتو کول میفتم
خوبی هم نیومده تو این دنیا والا
خوب بیا بشورو بساب ماکه بدمون نمیاد از خدامونم هست

اوههههههههههههههههه یواشتر چه خبر بابا می خوای رویا رو بزنی به دادش زنگ می زنما
بی کس کار که نیست بچه مون
تو خوبه جراحی کردی دیشب کلی باهاش صحبت کردم گفتم که تو الان مریضی نباید حرفاتو به دل بگیریه ولی الان با این حرفای که می زنی منم ترسیدم من مشکوکم بهت این موج انرژی جدید از کجا اومده ؟
البته ناگفته نمونه ما یکم طبق معمول که یکی ازمون نیست غیبت می کنیم گفتیم تو شاید می خواستی تهنا بمونی که ....
به شیطونه درونت بگو خودشو اصلاح کنه

شادی چهارشنبه 17 مهر 1392 ساعت 07:25 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

وااااااااااا من حرفی نزدم بهش
اینجور که تو میگی فکر میکنم 4 تا قلمبه بارش کردم
اون خودش قلمبه هست به این چیزا احتیاج نداره
اصلا از فردا جفتی بیایید سر کار ماکه بدمون نمیاد

dege chi mikhasti begi

janam dokhtrro koshty tamom shod

raft

حسین پنج‌شنبه 18 مهر 1392 ساعت 08:56 ق.ظ http://www.myimmortalbeloved.blogsky.com

خیلی شعر قشنگیه
زیبا بود
ممنون که سر زدید به وبم

salam

mamnonam ostad shoma be man
lotf darid

false پنج‌شنبه 18 مهر 1392 ساعت 02:17 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

اولین روز بارانی را به خاطر داری؟
غافلگیر شدیم
چتر نداشتیم
خندیدیم
دویدیم
به شالاپ شلوپ های گل آلود عشق ورزیدیم
دومین روز بارانی چطور؟
پیش بینی اش کرده بودی
چتر آورده بودی
من غافلگیر شدم
سعی میکردی من خیس نشوم
شانه سمت چپ تو کاملا خیس بود
سومین روز چطور؟
گفتی سرت درد میکنه
حوصله نداشتی سرما بخوری
چتر را کامل بالای سر خودت گرفتی
و شانه راست من کاملا خیس شد
.
.
.
.
.
.
.
و چند روز پیش را چطور؟
به خاطر داری؟
با یک چتر اضافه اومدی
مجبور بودیم برای اینکه پین های چتر توی چش و چالمون نره دو قدم از هم دورتر برویم
فردا دیگر برای قدم زدن نمی آیم. تنها برو



دکترعلی شریعتی

سلام گلم روحش شاد این ابر مرد بزرگ ممنون عزیزم

[ بدون نام ] شنبه 20 مهر 1392 ساعت 02:01 ب.ظ

خوب و عالی بود

ممنون اسمتو ننوشتی عزیزم

زویا دوشنبه 22 مهر 1392 ساعت 11:17 ب.ظ

سلام
پیاده رو های این خیابان خراب شده......مست اند..... خیال برشان داشته......که تو دست در گردن من داری.....نمی دانند....من با هر بارانی.....اندوه فراموش شده ام را....با خود به خیابان می برم.....و تویی در کار نیست.....!
و کجایی سهراب...آب را گل کردند...چشم ها را بستند...و چه با دل کردند...وای سهراب کجایی اخر...خم ها بر دل عشق کردند....خون به چشمان شقایق کردند...تو کجایی سهراب...که همین نزدیکی عشق را دار زدند...همه جا سایه دیوار زدند...ای سهراب کجایی که ببینی حالا دل خوش مثقالی است...دل خوش سیری چند؟...صبر کن سهراب...قایقت جا دارد؟....

وای چه متن قشنگی مممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممنون خیلی قشنگ بود میگم خوب شد اومدی وگرنه یادم می رفت امروز واست دعا کنم من این روزا مشغله کاری دارم ولی خداوند مرا کفایت می کنه واقعا دیروز صبح باز معجزشو به من نشون داد که با من وپشت منه منم به خاطر شکر گذاری نعمتاش ومهربونیهاش دیشب رفتم مسجد محل وامروزم کلاسمو تعطیل کردم که برم مراسم دعای عرفه برات دعا می کنم گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد