همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار
همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار

بار آخر ، من ورق را با دلم بُر میزنم !

 ..


 

بار آخر ، من ورق را با دلم بُر میزنم !

بار دیگر حکم کن ، اما نه بی دل !

با دلت ، دل حکم کن !

حکمِ دل :

هر که دل دارد بیندازد وسط ، تا ما دلهایمان را رو کنیم ...

... ... دل که رویِ دل بیفتد ، عشق حاکم میشود ... پس به حکمِ عشق ، بازی میکنیم .

این دلِ من !

رو بکن حالا دلت را !

دل نداری ؟!

بُر بزن اندیشه ات را ...

حکم لازم ، دل سپردن ، دل گرفتن ، هر دو لازم !


نظرات 5 + ارسال نظر
ستاره کویر پنج‌شنبه 16 آبان 1392 ساعت 07:03 ب.ظ http://hadiseashna.blogsky.com

محرّم: آنگاه که انسانی به آن درجه از عشق و آگاهی میرسد که خالصانه وعاشقانه همۀ وابستگیها، دلبستگیها و حتّی جان شیرین را در راه آرمانی مقدّس فدا میکند، ملکوت خشنود میشود. کائنات آذین بندی میکند. خداوند لبخند میزند و عاشقانه آغوش می گشاید.چنین پروازی را سوگی نیست. ماتمی نیست. اشک و آهی نیست. بلکه تنها عشق است و شادی وصل. (از وبلاگ حدیث آشنا)

ممنون عزیزم خیلی قشنگ بود ممنون که متن به این زیبایی واسم گذاشتی

Roli پنج‌شنبه 16 آبان 1392 ساعت 08:16 ب.ظ

سلام چه وبلاگ خوبی دارید :)یه پیشنهاد خوب دارم شاید سخت باشه باور کردنش امتحان کن از مسابقه رپرتاژ ما دیدن کن شاید خوشت اومد و برنده هم خود تو شدی ... جایزه برنده 10 هزار تومان شارژ هست که مرحله به مرحله جایزش بیشتر میشه ضرر نمیکنی امتحنانش کن یه بار
http://foorush.ir/reportage.rhtml

Mr PACT پنج‌شنبه 16 آبان 1392 ساعت 08:26 ب.ظ

خوشمان آمد ولی در این دوره زمونه گاهی حکم دل نیست و باید با چیز دیگر هم بازی کنی!!!

میثاق
نکنه باز شیطونیت گل کرده هان ؟ می خوای با دل دخترا بازی کنی ها
میث--------------------------------------------اق امان از دست تو با این شیطناتت

زویا پنج‌شنبه 16 آبان 1392 ساعت 09:21 ب.ظ

سلام
شعرش خیلی زیبا بود . ممنون بابت شعر .
مگه چند تا دل داری ، که میگید دلهایمان را رو کنیم ؟

سلام زویا جون

زویا یعنی واقعا فکر می کنی من چند تا دل دارم
البته اینو بگم الان خودم دارم دنبال یه دل درد آشنا می گردم بلکه یه .......بی دلی هم عالمی داره آدمو مجبور می کنه بی هدف تو خیابون رانندگی کنه بره تو شهر پرسه بزنه
از شوخی گذشته منظورم از دلهایمان دلهای کارته همونی که اسم وبلاگو روش نوشتم وکسی هم این کار جدیدمو که شادی جون بهم یاد داده ندیده وبهم تبریک نگفتید بابت این کارم

شادی جمعه 17 آبان 1392 ساعت 12:08 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

وَوووووووووووووووووووو مبــــــــــــــــــــارکـــــــــــــــــــــه

مبارکه تو خانم هنرمند البته قرار بود میثاق این کارو بهم یاد بده شادی جون ولی ایشون اینقدر درگیر اذیت کردن وسر به سر گذاشتن دختراست دیگه از مامان مجازیش فراموش کرده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد