همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار
همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار

تجربه عشق


تجربه عشق...

عشق حالتی از وجود است ، عشق شما در بیرون نیست ، بلکه در اعماق وجود شماست . نه شما می توانید عشق را از دست بدهید و نه عشق می تواند شما را ترک کند، عشق به هیچ شخص وشکل ظاهری دیگری وابسته نیست . حالتی است ،که در سطح بالاتری از ذهن و فیزیک ادراک می شود . ... دارای میدان انرژی بسیار نیرومندیست که در بعد بالاتری از آگاهی ،قابل لمس می شود میدان انرژی که در این حالت در درون احساس میشود ارتعاشات سلولی بدن را افزایش میدهد و به همین دلیل است که با هر تجربه شخص احساس شور و شعف ودر نهایت تجربه زیبای صلح را می خواهد


 


نظرات 3 + ارسال نظر
شادی شنبه 25 آبان 1392 ساعت 12:12 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

من اومدم عزیزم
کاش تصمیم میگرفتین بیایین شمام

سلام خوش اومدی گلم
زیارت قبول خوش گذشت عزاداریهاتم قبول خانمی
آخ نگو که دلم خونه
این رویا رو که می شناسی واسمون اینقدر ناز وکرشمه اومد که نگو من کسی رو ندارم بچمو بذارمو تو برو من ناراحت نمی شمو من شرایطشو ندارمو از این جور حرفا بعدشم شکوفه اومده بود نمی تونستم بیام انشا الله یه موقع دیگه میایم

شادی شنبه 25 آبان 1392 ساعت 12:46 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

مثل شمع بزم آبم کرد و رفت

عشوه ای آورد و خوابم کرد ورفت

رفت و کوه طاقتم را باد برد

یوسف امید من در ماه مرد

ای دل شوریده مستی میکنی

باز هم شبنم پرستی میکنی

نام هر کس که شود آهوی دشت

ای دل غم دیده دیدی بر نگشت

بعد از این زهر جدایی را مخور

چوب عمر بی وفایی را نخور

من که گفتم ای دل بی بند و بار

عشق یعنی رنج و یعنی انتظار...

lممنون عزیزم خیلی قشنگ بود

Mr PACT شنبه 25 آبان 1392 ساعت 11:39 ب.ظ http://MisagheTanha.blogsky.com

این پست رو خوندم یاد فیزیک و مسئله های فیزیک افتادم

خیلی جالب و زیبا توصیف کرد عشق رو

چه عجب جان پسر
خوشحالم که خوشت اومده میثاق جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد