همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار
همدل و همراز

همدل و همراز

هرکه در هر کار با عشق است یار کار او باقی است اندر روزگار

من از خودم سیرم




اگر تو دلخوری از من، من از خودم سیرم

من آسمان پر از ابرهای دلگیرم من آن طبیب زمین گیر زار و بیمارم

که هر چه زهر به خود می دهم نمی میرم

من و تو آتش و اشکیم در دل یک شمع

به سرنوشت تو وابسته است تقدیرم

به دام زلف بلندت دچار و سردرگم

مرا جدا مکن از حلقه های زنجیرم

درخت سوخته ای در کنار رودم من

اگر تو دلخوری از من، من از خودم سیرم...



نظرات 8 + ارسال نظر
مرضیه جمعه 20 دی 1392 ساعت 10:14 ب.ظ

گوش کن
جاده صدا می زند از دور قدم های تو را
چشم تو زینت تاریکی نیست...
پلک ها را بتکان
کفش به پا کن و بیا...
و بیا تاجایی که پر ماه به انگشت تو هشدار دهد
و زمان روی کلوخی بنشیند با تو
و مزامیر شب اندام تو را مثل یک قطعه ی آواز به خود جذب کنند...
پارسایی است در آن جا که تو را خواهد گفت:
بهترین چیز رسیدن به نگاهیست که از حادثه ی عشق، تر است...

وای عزیزم من کاملا با خط آخری موافقم این لحظاتمو دوست دارم خیلی خیلی زیباست اگر چه همیشه .......

مرضیه جمعه 20 دی 1392 ساعت 10:18 ب.ظ

از خودت سیر نباش الهه ی مهربانی من...
صدا کن مرا
صدای تو خوب است
صدای تو سبزینه ی آن گیاه عجیبی است
که در انتهای صمیمیت حزن می روید...
در ابعاد این عصر خاموش
من از طعم تصنیف در متن ادراک یک کوچه تنهاترم
بیا تا برایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است
و تنهایی من شبیخون حجم تو را پیش بینی نمی کرد
و خاصیت عشق این است...

ممنون مرضیه جونم
از خودم سیر .....از شعرش خوشم اومد واسه فاضله وقتی شعراشو می خونم مثل اون تزریق آرامشی که تو میگی احساس زیبایی داره یه نوع حس همدردی داره
ممنون خانوم خوشگل متنهای زیبای تورو دوست دارم

شادی شنبه 21 دی 1392 ساعت 11:59 ق.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

دلم آرامشِ وارونه میخواهد
یعنی:
“ش م ا ر ا ”

امروز میام دیگه عزیزم دلد ا ریت می دم جاش خالی نباشه ناراحت نباش خیلی زود می گذره گلم

شادی شنبه 21 دی 1392 ساعت 02:16 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

ممنونم عزیزم
بیا خانومی
قدمت سر چشم

حتما عزیزم

مرضیه شنبه 21 دی 1392 ساعت 06:36 ب.ظ

سلام عزیزدلم، دلم برات تنگ شده... منتظرم که فردا ببینمت...
به وبلاگ محمد سر زدم جالب بود...براش نظر گذاشتم*

سلام
عزیزم منم دلم برات تنگ شده البته خیلی زیاد
ممنون که به وبلاگ محمد سر زدی خیلی خوشحال شده بود، خیلی خوبه که انسان بتونه با یک نظر هر چند مختصر یک دیگه رو خوشحال کنه

حسین یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 11:26 ق.ظ http://www.myimmortalbeloved.blogsly.com

قشنگ بود
یه زحمتی بکشید . این حساسیت وبلاگتون
رو به بعضی کلمات بردارید . من تا اسم شمارو
میگم کلمه " khanom " رو اضافه میکنم
درج نمیشه
البته ببخشید فضولی نباشه

سلام استاد
شما واقعا فکر می کنید که من این حساسیت رو وبلاگم گذاشتم
نه استاد دیگه فکر نمی کردم شما باور کنید که من اینکارو کردم اختیار دارید استاد این چه حرفیه که می زنید

حسین دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 07:56 ق.ظ http://www.myimmortalbeloved.blogsky.com

نه نه اشتباه نفرمایید
بعضی از پیش فرضهای خود وبلاگ
ممکنه اینطور باشه
بنده قصد جسارت نداشتم قربان

استاد من متوجه هم که شما چنین قصدی ندارید

خوب حالا شما بگید من چکار کنم که بتونم درستش کنم

شادی دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 12:26 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

گاهی باید بخندی
با صدای بلند که کر شود آسمان
و فریاد بزنی:دنیا...
نامردم اگه با این صدای خنده نرقصونمت...!

شادی جون چقدر بلند بخندیم ولی تو دلمون خون باشه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد